کد خبر : 1393
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 دسامبر 2019 - 4:49

یادداشت/دکتر مجید دلاور؛

آقایان اصلاح‌طلب اینقدر سیاست زده نباشید!

آقایان اصلاح‌طلب اینقدر سیاست زده نباشید!

مهمترین علت عقب ماندگی‌ها، ضعف‌های شدید مدیریتی است که در سال‌های اخیر این ضعف‌ها به اوج خود رسید.

به گزارش بهجت خبر؛ دکتر مجید دلاور نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه رشت در پاسخ به فضاسازی های اصلاح طلبان رشت نوشت:  چنان نوشتید که گویی بعد از فعالیت در ستاد آقای رییسی، معاونت وزیر یا ریاست دانشگاه علوم پزشکی را برعهده گرفتم!

یکی از معضلات جامعه ما همین سیاست‌زدگی است که برخی همچون شما همه چیز را با عینک جناحی می‌بینند. دستگاه بهداشتی، استانداری و فرمانداری نیست که تا پایین‌ترین رده‌های آن را بر اساس جناح بندی سیاسی دنبال کنیم، بلکه یک دستگاه تخصصی است.

در دوران احمدی‌نژاد، اکثر قریب به اتفاق مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در انتخابات از حامیان احمدی‌نژاد نبودند و حتی برخی از حامیان رقیب بودند اما نگاه آن دوران ظاهرا نسبت به الان کمتر سیاسی بود!

با اینکه هیچ شناختی نسبت به مسایل بهداشتی ندارید اینجانب را متهم به عدم صلاحیت و سوابق لازم کردید، فقط در همین حد بگویم که سال‌ها قبل و در دهه هشتاد در عالی‌ترین مناسبات دانشگاه علوم پزشکی نقش‌آفرینی می‌کردم و وقتی در سمت معاون بهداشتی لاهیجان که پایین‌ترین رده مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌شود شروع به کار نمودم با انتقاد دوستانم مواجه شدم که چرا چنین جایگاه کوچکی را پذیرفتم.

ما در خانواده بزرگ بهداشت و درمان صنفی و فنی عمل می‌کنیم و خیلی اهل جناح‌بندی نیستیم و روابط اینجانب با پزشکان اصلاح‌طلب، بسیار خوب و صمیمانه است و معتقدیم با کمک هم باید بهداشت و درمان را ارتقا دهیم، هر چند دوستان شما و برادران نوبخت در سال‌های اخیر ضربات سنگینی را بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان وارد ساخته‌اند.

اینجانب را به دروغ‌های شاخدار متهم کردید! اینکه دولت روحانی افراد توانمندی همچون محمدجعفر علیزاده‌ها را به کناری می‌زند و پی در پی از بوشهر برای گیلان بزرگ استاندار می‌آورد دروغ است یا اینکه نزدیک به نیمی از جوانان این استان با معضل بیکاری مواجه هستند؟!

مهمترین علت عقب ماندگی‌ها، ضعف‌های شدید مدیریتی است که در سال‌های اخیر این ضعف‌ها به اوج خود رسید. استانداران دولت روحانی در گیلان را با استانداران دولت احمدی نژاد مقایسه کنید!

بزرگان شما سیاست زده بودند و مقیاس و ملاک آن‌ها در تصمیم گیری‌ها جناح بندی‌ها و نگاه‌های سیاسی و باندی بود که حال و روز کشور و استان، وضع ناخوش فعلی شد، به شما توصیه می کنم نگاه خود را اصلاح کنید و ادامه دهنده راه غلط گذشتگان نباشید.

امروز باید دنبال افراد توانمند و متعهد و دلسوز مردم باشیم نه این که صرفا همسوهای سیاسی را بر دیگران ترجیح دهیم و با به لجن کشیدن انتخابات و خرید رای برای افراد ناشایسته، بر مشکلات مردم بیفزاییم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.