کد خبر : 1829
تاریخ انتشار : جمعه 17 ژانویه 2020 - 14:15

جوانترین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت؛

اشتغالزایی و رونق تولید با تسهیلات ۱۸درصدی ممکن نیست

اشتغالزایی و رونق تولید با تسهیلات ۱۸درصدی ممکن نیست

به گزارش بهجت خبر؛ همایش تولیدملی و رونق اقتصادی توسط هیات فاطمیون با حضور حجت الاسلام و المسلمین عادلی (رییس شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه گیلان ) و جمعی از مردم و مسوولین در شهرستان شفت برگزار شد. مدیر اجرای احکام دادگستری شهرستان شفت در این همایش با تاکید بر تعقل و توانایی بشریت اظهار

به گزارش بهجت خبر؛ همایش تولیدملی و رونق اقتصادی توسط هیات فاطمیون با حضور حجت الاسلام و المسلمین عادلی (رییس شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه گیلان ) و جمعی از مردم و مسوولین در شهرستان شفت برگزار شد.

مدیر اجرای احکام دادگستری شهرستان شفت در این همایش با تاکید بر تعقل و توانایی بشریت اظهار کرد : انسان می تواند با تکیه بر این دو خصلت از مواهب و نعمات الهی بیشترین بهره مندی را در راستای پیشرفت جامعه و مخلوقات داشته باشد.

عباس رجب پور نصیرمحله با اشاره به وجود ظرفیت های متعدد در کره ی زمین گفت : ارایه ی راهکارهای مناسب برای هر منطقه می تواند در بهره برداری بهینه از ثروت های خدادادی آن نقش مهمی ایفا کند و این امر با بکارگیری صاحبان اندیشه در مناصب قانون گزاری، دولتی و حکومتی ، میسر می گردد.

این مسوول با تاکید بر هدفمندی و سودمندی همه ی آفریده ها ی خداوند افزود : این تصور نادرست است که از مناطق غیرحاصل خیز کویری نمی توان بهره وری داشت بلکه در این نقاط می توان با تولید انرژی و صادراتش سودآوری کرد و اشتغالزایی نمود.

رجب پور ارایه ی راهکارهای به روز و همگام با بازارهای جهانی را موجب رونق اقتصادی دانست و بیان کرد : شهرستان های فومن و شفت دارای پتانسیل های خوبی در حوزه ی معدنی، کشاورزی و گردشگری هستند که با توجه به آن و اتکا به دانش می توان توسعه را برای این دو شهرستان رقم زد.

وی راه اندازی واحدهای تولیدی زنجیره ای در شهر و روستاها، افزایش کشت درخت شاه بلوط، تولید ماهی، کشت روغن کلزا، کشت دوم برنج، تولید و ساماندهی پرندگان بومی، تولید و صادرات صنایع دستی و نصب حوضچه در مسیر رودخانه ها برای جذب گردشگر را چندنمونه از اقدامات موثر برای رونق اقتصاد این شهرستان ها برشمرد.

جوانترین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت، بیکاری و عدم تمکن مالی را از مهم ترین دلایل ازدیاد اعتیاد و طلاق دانست و تصریح کرد : اقتصاد، رابطه و تاثیر مستقیمی بر معیشت و فرهنگ دارد و مشکلات اقتصادی می تواند زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی باشد.

رجب پور با اشاره به موانع تولید ملی تصریح کرد : ابهام در آیین نامه های مربوط به اخذ مجوز و صدور آن به صورت سنتی، از آفات مهم این عرصه است و سبب بروز مشکلات فراوان و اعمال سلیقه ی مسوولین ذیربط می گردد.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی افزود : قانون گذار می تواند با تصویب و اصلاح قوانین، تسهیل امور را میسر و از اتلاف وقت و انرژی ارباب رجوع در ادارات که امروزه یکی از پرتکرارترین انتقادات مردمی است، بکاهد.

جوانترین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت، با تاکید بر منویات رهبری در جهت تلاش همه ی مسوولین و اقشار در حمایت از تولید ملی ، اصلاح نظام بانکی را از دیگر موارد لازم بررسی در کشور برشمرد و گفت : اشتغالزایی و رونق تولید با تسهیلات ۱۸درصدی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

خبرنگار :سمیرابخشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.