کد خبر : 3310
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 سپتامبر 2020 - 16:49

دوشنبه ۷ مهر؛

ویروس منحوس کرونا جان ۱۹۰ نفر دیگر را در ایران گرفت/ وخامت حال ۴ هزار و ۶۸ نفر از بیماران کرونایی

ویروس منحوس کرونا جان ۱۹۰ نفر دیگر را در ایران گرفت/ وخامت حال ۴ هزار و ۶۸ نفر از بیماران کرونایی
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۹۰ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسید، ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.
به گزارش بهجت خبر، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( هفت مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۵۱۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۹ هزار و ۹۶۰ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۶ هزار و ۵۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۹۵۹ هزار و ۷۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

/انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.