کد خبر : 5769
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 نوامبر 2022 - 8:00

مدیر عامل شرکت چایسازی حشمت؛

خرید برگ سبز چای در شرکت های حشمت و باغشاه ادامه دارد

خرید برگ سبز چای در شرکت های حشمت و باغشاه ادامه دارد

به گزارش بهجت خبر، مهندس عباس محب خواه در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با خرید برگ سبز چای گفت: با پایان خرید تضمینی برگ سبز چای، در مجموعه شرکت های چایسازی حشمت و باغشاه در فومن و شفت خرید این محصول راهبردی کماکان ادامه دارد. دبیر خانه کشاورز غرب گیلان با اشاره به

به گزارش بهجت خبر، مهندس عباس محب خواه در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با خرید برگ سبز چای گفت: با پایان خرید تضمینی برگ سبز چای، در مجموعه شرکت های چایسازی حشمت و باغشاه در فومن و شفت خرید این محصول راهبردی کماکان ادامه دارد.

دبیر خانه کشاورز غرب گیلان با اشاره به درخواست خانه کشاورز مبنی بر ادامه خرید تضمینی برگ سبز چای اظهار کرد: متاسفانه خرید تضمینی برگ سبز چای در تاریخ ۱۰ آبان ماه به پایان می رسد و در خواست ما برای ادامه خرید تضمینی برگ سبز چای مورد پذیرش سازمان چای قرار نگرفت.

مدیر عامل شرکت چایسازی حشمت فومن افزود: چایکاران از زحمتکش ترین اقشار کشاورزان ما هستند و ما تا زمانی که برگ سبز چای مطلوب وجود داشته باشد به خرید برگ سبز چای در مجموعه خودمان ادامه می دهیم.

مالک مجموعه اقتصادی باغشاه در ادامه بیان کرد: کشاورزان عزیز فومنی و شفتی در صورت دارا بودن برگ مطلوب و قابل خرید چای می توانند به شرکت های چایسازی حشمت و باغشاه مراجعه بفرمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.