کد خبر : 1160
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 دسامبر 2019 - 13:31

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس:

در انتخابات مجلس برد با اعتدال است

در انتخابات مجلس برد با اعتدال است
رئیس فراکسیون مستقلان مجلس گفت: اعتدالی‌ها خیلی قشنگ دارند برای انتخابات کار می‌کنند. نه جریان اصولگرا و نه جریان اصلاح طلب در مجلس آینده غلبه ندارد.

 به گزارش بهجت خبر، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفتگو با سایت اصلاح طلب نامه نیوز با بیان اینکه هم در جریان اصولگرایی دعواست و هم در جریان اصلاح طلبی، یادآور شد: جریان سوم با تفکری اعتدالی‌اش به صحنه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می آید هم اصلاح طلب و هم اصولگرا را کنار می زند.

نماینده مردم رشت در مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا حزب اعتدال و توسعه می تواند اعتدالگرایی را در انتخابات مجلس پرچمداری کند؟ اظهار کرد: هیچ حزبی الان نمی تواند به تنهایی برنده انتخابات باشد، مردم به صرف اینکه حزب اعتدال و توسعه لیست دهد، رأی نمی دهند بنابراین این حزب نمی تواند پرچمدار اعتدال در انتخابات شود اما جریان تفکری چنین امکان و قابلیتی را دارد.
وی افزود: معادلات انتخابات مجلس در شهرستان ها با تهران فرق دارد. در شهرستان معادلات رقابتی حزبی و جریانی نیست. مردم شهرستان مطالباتی دارند که هر کاندیدایی ادله قوی تر و زیباتری برای پاسخگوی به آن مطالبات بیاورد، به او رأی می دهند.
جعفرزاده درباره تأثیر عدم کاندیداتوری علی لاریجانی بر حرکت انتخاباتی جریان اعتدال، اظهار کرد: آقای لاریجانی تصمیم شخصی گرفت که نامزد انتخابات مردم نشود اما این مسئله چه ربطی باقی مسائل دارد.
وی درباره بی‌بهره بودن جریان اعتدال از شخصیتی کاریزما و نمادین در انتخابات مجلس گفت: با این وجود اعتدالی‌ها خیلی قشنگ دارند برای انتخابات کار می‌کنند. نه جریان اصولگرا و نه جریان اصلاح طلب در مجلس آینده غلبه ندارد. هر کسی این دو پرچم را بلند کند دچار خسارت می شود. معتقدم یکسری آدم های خنثی یا نیمه خنثی سیاسی به مجلس راه پیدا می کنند.
/انتهای پیام
/جهان نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.