کد خبر : 6356
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 آوریل 2024 - 21:09

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی-سیاسی با محوریت بازخوانی اندیشه های شهید مطهری برگزارمی شود

۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی-سیاسی با محوریت بازخوانی اندیشه های شهید مطهری برگزارمی شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و اهل بیت(ع) است گفت: ۷۴۰ برنامه‌ ویژه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با محوریت بازخوانی و بررسی اندیشه های استاد شهید مطهری برگزار می شود.

به گزارش بهجت خبر؛ حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه استاد شهید مرتضی مطهری هفته عقیدتی-سیاسی را فرصتی برای بازنگری در آثار و اندیشه شهیدمطهری در سپاه، بسیج، مدارس، حوزه های علمیه و فرهنگی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بود افزود: هنر علامه شهید برای معرفی اسلام قرآن، عترت و اهل بیت(ع) بود، ازاین رو بازخوانی و برسی اندیشه های شهید ضرورت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه شهید مطهری نسل جوان را به خوبی می‌شناخت پیوند عمیق جامعه فرهنگی و علمی با حوزه های علمیه و روحانیت را تاکید کرد و گفت: جوانان پرشور و انقلابی با اشتیاق ذیل پرچم ولایت فقیه و مرجعیت می توانند نقش آفرین باشند.

وی گفتمان شهیدمطهری را خودسازی و تمدن سازی بیان کردو افزود: با اشاره به نقش معلم در هدایت جامعه نشست‌های بصیرتی و تبیینی، گفتگو، مقاله نویسی با موضوع «عبدصالح»، بیان خاطرات و حلقات صالحین در این هفته برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگر و غبارروبی مزار شهدا تجلیل از مربیان قرآن، عقیدتی-سیاسی، برنامه های فرهنگی و ورزشی، برگزاری محافل قرآنی، یادواره های شهدای فرهنگی، زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه را از اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی مطرح کرد.

/هما اکبری

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.