کد خبر : 2632
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2020 - 17:23

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن:

تجلیل از اصحاب رسانه فومن به پاس ایجاد یک پویش

تجلیل از اصحاب رسانه فومن به پاس ایجاد یک پویش
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از اصحاب رسانه این شهرستان به پاس ایجاد پویش مبارزه با بیماری کوئید19 و خرید لوازم بهداشتی برای اقشار نیازمند تجلیل کرد.

به گزارش بهجت خبر، یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن،  با تبریک سال نو به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، و تسلیت به خانواده های جان باختگان بیماری کرونا، روز سه شنبه پنجم فرودین ماه از اصحاب رسانه در خصوص ایجاد پویش مبارزه با بیماری کرونا (کوئید ۱۹) و خرید لوازم بهداشتی تشکر کرد.

وی با تبیین وضعیت موجود و شیوع بیماری کرونا به اهمیت نقش اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع این بیماری، رسالت اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رسانی صحیح سنگین تر و حساس تر شده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: کار اصحاب رسانه در این موقعیتِ سخت با ارزشتر شده چون با اطلاع رسانی درست، از دامن زدن به شایعه ها و کاهش اضطراب احاد مردم در جامعه اقدام کرده اند.

نیک انجام اظهار داشت: اصحاب رسانه فومن در یک کار خداپسندانه با ایجاد کمپین نسبت به خرید مایحتاج و ماسک و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز مراقبتی در برابر کرونا به صورت روزانه با تهیه بسته حمایتی و توزیع آن بین افراد بی بضاعت اقدام کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان خاطر نشان کرد: این کمپین ها توسط خبرنگاران فومنی: مهدی نصیری، نعیم فرج پور، هانیه نجومی، الهام حیدری و سمیرا بخشی و سایر خبرنگاران تشکیل و هدایت می شود و از همه عزیزان که در این پویش شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد و از خدای متعال، سال خوب همراه با سلامتی برای همه مردم کشور و شکست و ریشه کنی این بیماری آرزو داشت.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.