کد خبر : 1526
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 ژانویه 2020 - 11:22

یادداشت/محدثه فردی؛

این حماقت را نه فراموش میکنیم و نه می بخشیم!

این حماقت را نه فراموش میکنیم و نه می بخشیم!

امروز مردم ایران سیاهپوش اند، امروز قلبشان مالامال از فراق فرزندشان است و تا خون به ناحق ریخته فرزندشان را پاسخ ندهند آرام نمی گیرند، دنیا بداند! این حماقت بزرگ تاریخ آمریکا را نه فراموش میکنیم و نه میبخشیم.

به گزارش بهجت خبر، ایران در تاریخ هفت هزار  ساله‌اش اتفاقات مهمی را در خود جای داده است،  که هر کدامِ آن، برای تاریخ این مرز پر گهر، معنا و مفهوم متفاوتی دارد؛ اما این روزهای ایران اسلامی، روزهایی است که تاریخ هفت هزار ساله ایران تا کنون به چشم ندیده بود و نمیدانم اصلا می تواند تاب این اتفاق بزرگ را داشته باشد؟!

ایران اسلامی امروز داغ دار و سیاه پوش است! امروز قلبهای ملت ایران به واسطه خونی به ناحق ریخته شده، مالامال از غم و دردی است فراموش نشدنی، و امروز ایرانِ اسلامی  سندی محکم برای “مرگ بر آمریکا”ی خود در تاریخ ثبت کرد و به دنیا خواهند فهماند که ملت ایران، با هر اعتقاد، آیین و نظری، روی فرزندان خود غیرت دارد  آن هم چه فرزندی؟! محبوب و دوست داشتنی! عزیز دل همه! کسی که چشمانش خروشان و خشمگین در مقابل دشمن و قلب هایش مملو از مهربانی، خشوع، تواضع و سادگی در برابر دوستان، بود.

فرزندی که نه از پشت بی سیم ها، بلکه در کنار سربازان و شاگردانش گام به گام در صف مقدم جبهه حق علیه باطل برای بقای آزادی و آزادگی به دور از مرز جغرافیایی و البته برای حفظ انسانیت جنگید و  در عمل حقیقتا ثابت کرد، که  انسان از حیث انسان بودن محترم است نه از حیث مرز جغرافیا!

فرزندی که هرجا صدای مظلومی را شنید بی مهابا به پا خیست تا ناجی انسانیت باشد، ناجی آزادگی، ناجی امت بزرگ و جهان شمول، فارغ از مرز جغرافیا باشد.

فرزندی از دیار کرمان، دیار کریمان!دیار  عشق و ایستادگی، دیاری که داغ فرزندان او همچون حادثه زلزله بم، هنوز بر قلبمان سنگینی میکرد آخ! کرمان چگونه باید تاب بیاورد؟! اصلا ایران چگونه تاب بیاورد، تابِ فرزندی غیورو  بزرگ که فارغ از مرزهای سیاسی محبوب دل ملت بزرگ ایران بود.

امروز مردم ایران سیاهپوش اند، امروز قلبشان مالامال از فراق فرزندشان است و تا خون به ناحق ریخته فرزندشان را پاسخ ندهند آرام نمی گیرند، دنیا بداند! “ترور دولتی قدرت پوشالی دنیا را بی پاسخ نخواهیم گذاشت، و دنیا خوب  بداند! این جنایت بزرگ را “نه فراموش میکنیم و نمی بخشیم”، این حماقت بزرگ تاریخ آمریکا را “نه فراموش میکنیم و نه میبخشیم” این جسارت آمریکا را “نه فراموش میکنیم و نمی بخشیم”.

امروز دیگر نیازی نیست تا برای دوستان و دشمنان دلیل گفتن مرگ بر آمریکا را توضیح دهیم این سند محکم جسارت، جنایت و حماقت آمریکا برای همیشه تاریخ بر تارک تاریخ ایران اسلامی،  ثبت خواهد شدو  فرزندانمان را نیز برای گرفتن انتقام این خون به ناحق ریخته شده تربیت خواهیم کرد.

آمریکا بداند! هدف قرار دادن دومین فرد  قدرتمند جمهوری اسلامی، یعنی تجاوز به خاک و تمامیت ارضی این کشور، قطعاً پاسخی دردناک و #انتقامی_سخت به وعده رهبر معظم انقلاب در انتظار یاوه گویان و قدرت پوشالی دنیا خواهد بود.

ترامپ می گوید، ژنرال سلیمانی منفور مردم ایران بود، آقای ترامپ آقای قمار! باز چشمانت را باز کن و خروش مردم ایران، نه! مردم جهان اسلام،نه!  همه ملت آزادیخواه جهان را با چشمان خیره سر خودت ببین و نگاه کن! چگونه “قدرت شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی” بیشتر و بیشتر خواهد بود.

راستی آقای ترامپ قمارباز!  برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و عکس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در خیابان‌های نیویورک دیده ای؟ آیا نفوذ نرم و قدرت نرم سردار بزرگ، شجاع، بی باک و غیور  ملت ایران را در خیابان‌های ایالات خود دیده ای؟!

“زهی خیال باطل” میدانی چیست؟! این تازه قاسم مان است حالا مانده است عباس هایمان را میدان بفرستیم، حالا مانده است رجزهای عباس های مان گوش فلک را کر کند و انشاالله کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد تا  تاریخ بنویسد و بنویسد و بنویسد که “خون سردار سلیمانی از خود سردار سلیمانی قوی تر و محکم تر بوده است”.

یادت هست! سردار سلیمانی گفت آقای ترامپ قمارباز، نیروهای مسلح ایران نمی خواهد، خودم حریف شما هستم؟! یادت آمد عجب حریفی ایست این سردار محبوب دلها!نه دل های ما ایرانی ها، نه دل های مسلمانان جهان، بلکه دل های آزادیخواهان دنیا!

تاریخ خواهد نوشت که ترور دولتی قدرت پوشالی آمریکا که خون سردار محبوب دل ها را بر زمین ریخت چگونه باعث منزوی شدن، این قدرت پوشالی خواهد شد و دنیا درس عبرتی خواهد گرفت که تا دیگر “پایش را از گلیم خود درازتر نکند”  و جرئتِ جسارت وجنایت در هیچ کجای جهان را نداشته باشد.

آقای ترامپ قمارباز!ما درس آموخته مکتب امام حسینیم! خونمان ریخته شود “ما رایت الا جمیلا” می‌گوییم و قیام می کنیم و سال های سال به پاس پیروزی خون بر شمشیر پرچم “یالثارات الحسین” را بر سردر خانه هایمان! نه، بر سر در تفکر ها و گفتمان هایمان! در درس هامشق های فرزندانمان! و لالایی های شب های مادرانه یِ مادرانمان، نقش میبندیم و ثبت میکنیم تا عبرتی باشد برای همه یاوه گویان و بی خردان و قداره کشان!

آقای ترامپ قمارباز! ببین خروش ملت ایران را،ببین قیام مختار گونه مردم ایران و آزادی خواهان جهان را، تابوت هایت را آماده کن تابوتهای سربازانت را آماده کن، چراکه اگر این قدرت فرمانده ما بود، قدرت شاگردانش، خون خواهانش و انتقام گیران اش در انتظار بیچاره ای چون توست.

خونخواهی خونخواهانش، بیشتر از او گریبانت را خواهد گرفت، ببین و  مشق شبهای تارت کن، که تاری و تاریکی و افول و انزوا، ارمغان این جنایت نابخشودنیت خواهد بود.

راستی از گهواره هایمان خبر داری؟! از لالایی های مان چه؟ از پوتین های آماده به رزم ؟! از بستنِ بند هایِ پوتین هایِ رزمِ مردان، توسط زنان قدرتمند و مادران با غیرت ایران اسلامی، که عجیب کمر به #انتقام بسته‌اند!انتقام از نوع سخت آن.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.