کد خبر : 165
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 آگوست 2019 - 11:25

شطرنج‌باز گیلانی بر بام جهان ایستاد

شطرنج‌باز گیلانی بر بام جهان ایستاد
شطرنج‌باز گیلان با کسب 9 امتیاز به مقام قهرمانی شطرنج برق‌آسای نوجوانان جهان دست‌یافت.

به گزارش بهجت خبر از رشت، مسابقات شطرنج برق‌آسای نوجوانان جهان به میزبانی مینسک بلاروس با شرکت شطرنج‌بازان ۳۶ کشور دنیا برگزار شد و باراد یگانگی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست‌یافت.

تیم ملی شطرنج کشورمان با ترکیب باراد یگانگی، آرمین صمیمی، امیرعلی نعمت الهی، فرهنگ دشتاکیان، رادین یادگاری و طاها مختاری در سه رده سنی زیر هشت سال، زیر ۱۰ سال و زیر ۱۲ سال در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

یگانگی در رده سنی زیر هشت سال با ریتینگ ۱۵۲۱ در دو بخش سریع و برق‌آسا در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد، وی در بخش برق‌آسا (بلیتس) با کسب ۹ امتیاز به نشان طلا و در بخش سریع (رپید) به نشان برنز دست‌یافت، در رده سنی زیر هشت سال در بخش برق‌آسا آرمین صمیمی و امیرعلی نعمت الهی با کسب پنج امتیاز به ترتیب در مکان‌های ۲۹ و ۳۴ جهان و فرهنگ دشتاکیان با کسب دو امتیاز در مکان ۱۳۵ جهان ایستادند.

در بخش برق‌آسا، رادین یادگاری در رده سنی زیر ۱۰ سال با کسب پنج امتیاز در مکان ۴۲ و طاها مختاری در رده سنی زیر ۱۲ سال با کسب پنج امتیاز در مکان ۴۸ جهان ایستادند.

 مسابقات شطرنج قهرمانی بلیتس و رپید نوجوانان جهان در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۸ مردادماه به میزبانی مینسک بلاروس برگزار شد.

تیم ملی شطرنج نوجوانان کشورمان با شش بازیکن در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد، ارسلان زرین‌فام از گیلان مربیگری تیم ملی کشورمان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.