کد خبر : 2009
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 ژانویه 2020 - 11:40

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن خبر داد:

برگزاری مراسم مهمانی لاله ها در شهرستان فومن

برگزاری مراسم مهمانی لاله ها در شهرستان فومن
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن در جلسه ستاد شاهد از برگزاری آئین عطر افشانی و غبارروبی (مهمانی لاله ها) در گلزار شهدای شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش بهجت خبر، بهروز محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان فومن گفت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی (مهمانی لاله ها)در روز پنجشنبه نخست دهه فجر به منظور تجدید میثاق با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهرستان با حضور دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می گردد.
وی در ادامه با اشاره به حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم مهمانی لاله ها گفت:در این روز فرهنگیان و دانش آموزان با نثار شاخه های گل، قرائت زیارت عاشورا و فاتحه،یاد رشادت ها و سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.
رئیس بنیاد شهرستان فومن با بیان اینکه مراسم مهمانی لاله ها به یک فعالیت فرهنگی برای نشان دادن دلبستگی ملت ایران به اهداف و راه شهدای انقلاب اسلامی بدل شده است،گفت: حضور دانش آموزان در مراسم مهمانی لاله ها زمینه آشنایی نسل جوان کشور با شهدای انقلاب اسلامی و بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی را فراهم می کند که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده گردد.
بهروز محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن،به برنامه های فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت:در روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای روستای بوئین و اولین معلم شهید استان گیلان شهید ابراهیم جعفری بوئینی در مسجد محبعلی روستای بوئین برگزار می گردد.
شهید ابراهیم جعفری در ۶ فروردین ۱۳۲۶ در روستای بویین فومن به دنیا آمد. وی در جریان تظاهرات مردمی در هفتم دی ماه سال ۵۷ در خیابان لاکانی شهر رشت به شهادت رسید.
/انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.