کد خبر : 2136
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 فوریه 2020 - 16:46

استان گیلان در انتصاب بانوان مدیر در رتبه دوم قرار دارد

استان گیلان در انتصاب بانوان مدیر در رتبه دوم قرار دارد
استاندار گیلان گفت: استان گیلان دارای رتبه دوم در انتصاب بانوان در سمت های مدیریتی است و در حال حاضر ۶۳۴مدیریت بانو در رده های مدیریت ارشد ، میانه و پایه مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش بهجت خبر، ارسلان زارع عصر دوشنبه در شورای برنامه ریزی استان گیلان در سالن شهید انصاری استان گیلان با بیان اینکه مهمترین رکن توسعه یافتگی منابع انسانی کارامد هر جامعه هستند اظهار کرد: منابع انسانی کارامد از خانواده پویا، سالم و با نشاط ظهور و بروز میکنند.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت و حضور زنان در اشتغال، کار افرینی و سایر بخش های جامعه ادامه داد: نرخ تورم استان گیلان در آذرماه سال جاری در جایگاه دهم و دارای کمترین تورم در کشور و نرخ مشارکت استان گیلان در سال گذشته ۴۴درصد است که تفاوت خوبی با میانگین کشوری دارد.وی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی بانوان ۲۱/۳درصد است و میانگین کشور ۱۶/۱درصد است افزود: روحیه، سطح دانش و آگاهی، سوابق، امتیارات فرهنگی و خصوصیات اجتماعی بانوان و… از جمله مولفه هایی است که باعث افزایش نرخ مشارکت اقتصادی بانوان میشود.

زارع با اشاره به حمایت دولت از فعالیت های اشتغال خانگی و کارافریتی بانوان بیان کرد: نرخ تسهیلات روستایی و محل صندوق توسعه ملی ۲۴درصد و طرح های مشارکتی بانوان و اقایون ۵۵درصد است.

استاندار گیلان درباره نقش مدیریتی بانوان در استان گیلان گفت: استان گیلان دارای رتبه دوم در انتصاب بانوان در سمت های مدیریتی است و در حال حاضر
۶۳۴مدیریت بانو در رده های مدیریت ارشد ، میانه و پایه مشغول خدمت رسانی هستند.

/انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.