کد خبر : 2372
تاریخ انتشار : جمعه 28 فوریه 2020 - 8:29

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال شفت:

گیلان در آینده قطب داوری کشور خواهد شد

گیلان در آینده قطب داوری کشور خواهد شد

به گزارش بهجت خبر؛ با کیانوش رفیع زاده مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال شفت برای ساعتی به گفتگو نشستیم که ماحصل این گفتگو در سطور ذیل خدمت شما تقدیم می گردد. *خودتان برای مخاطبان ما معرفی کنید؟ کیانوش رفیع زاده هستم متولد ٢٨ دی ماه ١٣٧٣ در شهرستان شفت *از آغاز فعالیت ورزشی تان تا

به گزارش بهجت خبر؛ با کیانوش رفیع زاده مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال شفت برای ساعتی به گفتگو نشستیم که ماحصل این گفتگو در سطور ذیل خدمت شما تقدیم می گردد.
*خودتان برای مخاطبان ما معرفی کنید؟
کیانوش رفیع زاده هستم متولد ٢٨ دی ماه ١٣٧٣ در شهرستان شفت
*از آغاز فعالیت ورزشی تان تا به امروز برای علاقمندان بگویید؟
فعالیتم را از کمیته داوران صومعه سرا شروع کردم و چند ماهی در خدمت دوستان کمیته داوران صومعه سرا بودم آقایان رامین عباسی و عقیل منصوری خیلی به من کمک کردند تا بتوانم راه رسیدن به اهدافم را طی کنم.
*چطور شد به داوری علاقه پیدا کردید؟
راستش در فوتبال تا یک جاهایی خودت هستی بعد از آن دیگر آشنا بازی میشود و دلال که متاسفانه من آن آشنا را نداشتم و درجا زدن در فوتبال برایم داشت سخت می شد از کودکی به داوری علاقه داشتم اما بین فوتبال و داوری مانده بودم که توانستم بعد مشورت با دوستان فوتبالی به داوری روی بیاورم.
*سطح داوری را در استان گیلان چطور ارزیابی می کنید؟
ما در یک استانی هستیم که خدا را شکر فوتبال در داخلش روز به روز گسترش پیدا میکند و همچنین داوران خوبی دارند ظهور میکنند و فکر کنم در اینده گیلان قطب داوری کشور خواهد شد.
البته اقای مسعود فلاح رئیس کمیته داوران دارند خیلی زحمت می‌کشند و در کنار ایشان اقای ارش امینی که دبیر کمیته داوران هستند به جوان ها بها میدهند. با جرات میتوانم بگویم اگر اقای فلاح و اقای امینی نبودند من و امثال من دیده نمی شدیم.
*چون خودتان بازیکن بودید از داوری تا بازیکن بودن چه تفاوتی های می بینید؟
خیلی سوال خوبی است در بازیکنی خیلی آزاد ترید در زمین از نوع حرف زدنت، دیدگاهت تا خیلی چیز های دیگر
ولی در داوری باید صبور باشید، که واقعا داورها همیشه مظلوم هستند و اما مساله ای که در داوری برایم خیلی جالب بود این است که از وقتی آمدم در داوری بیش تر علاقمند شدم چرا که دوست های زیادی در هر بازی که قضاوت میکنم پیدا می کنم.
*شما به عنوان مسوول کمیته داوران شفت چه اهدافی برای آینده و آموزش این رشته ورزشی دارید؟
به امید خدا با کمک هیات فوتبال گیلان و شهرستان شفت و همچنین کمیته داوران استان و رشت یک دوره کلاس درجه سه در نظر گرفتیم برای علاقمندان که در اسفندماه به امید خدا برگزار میشود. و امیدوارم بتوانم برای شهرم خدمت کنم و این نیازمند همراهی مسوولین است چون مسوولیت بدون حمایت بالا دستی ها ثمره ای ندارد.

*سخنتان با مسوولین؟
فقط دوست دارم به ما جوان ها کمک و اعتماد کنند، دل گرمی بدهند و همراهمون باشند
*سخنتان با جوان ها؟
در زندگی هدف داشته باشند و برایش تلاش کنند
هر کاری سختی داره جا نزنن اگه تو قامت داور هستن باید نترس باشند و عدالت رعایت کنند.
*سخن پایانی؟
از شما ممنونم که وقتتان را برای بنده گذاشتید از خانواده ام تشکر میکنم، از اقای مسعود فلاح،آرش امینی،ناصرعبدالهی،مهدی قاسم زاده. قاسم پور، رامین عباسی،عقیل منصوری،از رئیس اداره ورزش و جوانان سعید فتحی نژاد ، آقای ذری فروش رئیس هییت فوتبال شهرستان شفت و همه کسانی که بهم کمک کردن و در اینده باز هم مزاحمشان میشوم کمال تشکر را دارم.
کلامم را با یک جمله به پایان میرسانم
هیچ چیز زیبا تر از مهربانی نیست…

انتهای پیام

/امید حنیفه زاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.