کد خبر : 2387
تاریخ انتشار : جمعه 28 فوریه 2020 - 13:04

پایگاه مقاومت بسیج آیت ا... اریب فومنی در بیانیه ای خطاب به منتخب شهرستان های فومن و شفت:

جوانان انقلابی آماده اند تا شما را در مسیر سازندگی فومن و شفت یاری دهند

جوانان انقلابی آماده اند تا شما را در مسیر سازندگی فومن و شفت یاری دهند

به گزارش بهجت خبر؛ پایگاه مقاومت بسیج آیت ا… اریب فومنی(ره) در بیانیه ای انتخاب حاج خلیل بهروزی فر را به عنوان نماینده جدید شهرستان های فومن و شفت تبریک گفت. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام و سپاس از حضور پر شور و موثر مردم

به گزارش بهجت خبر؛ پایگاه مقاومت بسیج آیت ا… اریب فومنی(ره) در بیانیه ای انتخاب حاج خلیل بهروزی فر را به عنوان نماینده جدید شهرستان های فومن و شفت تبریک گفت.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام و سپاس از حضور پر شور و موثر مردم شهید پرور و انقلابی استان گیلان به خصوص شهرستان های فومن و شفت که حماسه ای با شکوه آفریده و علی الرغم همه مشکلات موجود، پای صندوق رای حاضر شدند و با انتخاب خود در آینده و سرنوشت مملکت، استان و به خصوص شهرستان نقش تعیین کننده داشتند.
ضمن عرض تبریک به همه نمایندگان گیلان و به خصوص نماینده دوره جدید یعنی آقای بهروزی فر، امید است در مسیر پیشرو موفق و پیروز باشند.
آقای بهروزی فر اکنون که با اقتدار و در سایه خون شهدا به خصوص سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، جوانان انقلابی و مردم شریف کسوت خدمت گذاری به خلق توسط خالق یکتا به شما عطا شد، حتما با در نظر گرفتن فرمایشات رهبری معظم انقلاب و احترام به همه نظرات و سلیقه ها و با روحیه جهادی و تعاملی و تلاش شبانه روزی با عملگرایی در جهت رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این دو شهرستان(فومن و شفت) اقدام نمائید.
جوانان انقلابی و بسیجیان ولایتمدار شهرستان فومن آماده اند که در کنار شما و با تشکیل گروه های مختلف در جهت کمک به پیشرفت دو شهرستان همراه شما باشند و شما را در مسیر سازندگی فومن و شفت یاری دهند.
امید است بعد از این دوره چهار ساله، کارنامه ای درخشان نصیب شما و مردم شریف فومن و شفت شود.

پایگاه مقاومت بسیج آیت الله اریب فومنی(ره)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.