کد خبر : 2411
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 مارس 2020 - 12:58

یادداشت/مریم برازنده؛

دست خدا برتر از قدرت پوشالی هندوها و حامیانشان است

دست خدا برتر از قدرت پوشالی هندوها و حامیانشان است

به گزارش بهجت خبر؛ مریم برازنده از فعالان فرهنگی و اجتماعی در یادداشتی کشتار مسلمانان هند را توسط هندو های افراطی محکوم کرد. متن این یادداشت به شرح ذیل است: «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ». و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.از آنجایی

به گزارش بهجت خبر؛ مریم برازنده از فعالان فرهنگی و اجتماعی در یادداشتی کشتار مسلمانان هند را توسط هندو های افراطی محکوم کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ». و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.از آنجایی که قانون اساسی هند بر این است که مسلمانان شهروند هندوستان نیستند، پس از بالیوودی که دست در دست نژادپرستان اسرائیلی می‌گذارد بیش از این انتظاری نیست که تاریخ کشور خود را تحریف کرده و مسلمانان و فرهنگ کهن هند را نادیده بگیرند.

در مظلومیت مسلمانان هندی همین بس که دولت هند بعد از سفر دونالد ترامپ به این ‌کشور در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۸ (۲۴ فوریه ۲۰۲۰) همه توان خود را برای سرکوب مسلمانان به کار گرفته‌است. رسانه‌های صهیونیستی نیز سعی بر این دارند که با کوچک نشان دادن اتفاق و مقصر قرار دادن مسلمانان، عملکرد دولت هند را قانونی و مشروع قلمداد بکنند.

اما حقیقت این است که انسان‌های بی گناهی که هیچ پناهی جز خدا ندارند و زیر فشار دولت و هندوهای افراطی استخوان‌هایشان می‌شکند، صدایشان به هیچ کجای دنیا نمی‌رسد و مظلومانه کشته می‌شوند. سازمان بین المللی نیز هم‌چنان سکوت کرده‌است. حال به کشورهای مدعی حقوق بشر و به دولت ظالم و مغرض هند هشدار می‌دهیم دست از پنهان کاری، شکنجه، تجاوز، ذبح مردم بی‌گناه و کمک به گروه‌های تندرو بردارند و بدانند در سنت ما مسلمانان است که هر کس ندای استغاثه‌ مسلمی را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست که البته دست خدا برتر از قدرت پوشالی هندوها و حامیانشان است.

از باورهای یک مسلمان است که سکوت در مقابل ظالم نشان از رضایت نسبت به عمل اوست و دولت هند به همان نسبت در کشتار فجیع مسلمانان این کشور توسط گروه‌های تندروی موجود سهیم است.

دشمنان شیعیان، در تمام جهان بدانند، مکتب امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب (علیه السلام)، درگفتار و رفتار شیعیان ایران جاری و ساری است و گوش به فرمان امامشان هستند تا با لبیک خود لرزه بر اندام قدرت‌های پوشالی از درون کرم خورده بیاندازند.

مریم برازنده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.