کد خبر : 2494
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مارس 2020 - 16:44

همبستگی رسانه‌های گیلان در تشویق مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا

همبستگی رسانه‌های گیلان در تشویق مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اضطرابی که در جامعه از ویروس کرونا به وجود آمده، گفت: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و کاهش تنش‌ها نیاز است و باید مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران در این راستا نقش‌آفرین باشند.

به گزارش بهجت خبر، مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز از تحریریه خبرگزاری فارس گیلان بازدید کرد.

مهدی پارسا با تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر اظهار کرد: امروز بیشتر از هرزمان نیاز به همبستگی رسانه‌های استان گیلان داریم تا با امیدبخشی به جامعه آمار شیوع کرونا را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اضطرابی که در جامعه از ویروس کرونا به وجود آمده، گفت: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و کاهش تنش‌ها نیاز است و باید مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران در این راستا نقش‌آفرین باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه به بازدید از کارخانه‌های نیوساد، کاسپین تأمین و شرکت نازپری (تولیدکننده ملحفه و بالش) اشاره کرد و افزود: این تولیدکنندگان پس از شروع کرونا، با تعطیلی خط تولیدشان اقدام به تولید محصولات بهداشتی از قبیل ژل، محلول ضدعفونی‌کننده و ماسک کردند تا نیاز استان به این محصولات تأمین شود.

پارسا به راه‌اندازی گروه جهادی رسانه‌ای برای کمک به افراد سالمند و نیازمند در سطح شهر رشت که توان بیرون آمدن از منزل را ندارند خبر داد و بیان کرد: خانواده‌ها نیز با رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی چرخه شیوع کرونا را قطع کنند تا گیلانی بدون کرونا داشته باشیم.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.