کد خبر : 2864
تاریخ انتشار : شنبه 16 می 2020 - 20:02

به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت؛

کارشناسان روابط عمومی ارشاد فومن تقدیر شدند

کارشناسان روابط عمومی ارشاد فومن تقدیر شدند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن به مناسبت فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از کارشناسان روابط عمومی این اداره تقدیر کرد.

به گزارش بهجت خبر، به‎مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی طی آئینی از کارشناسان شهرستان فومن روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جاری تجلیل به عمل آمد.

یوسف نیک انجام ضمن تبریک ٢٧ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات به نقش روابط عمومی ها در ارتقای اهداف سازمانها و دستگاههای اداری اشاره کرد. بدون تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان نظام و هدایت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: مسوولان روابط عمومی‌ها به عنوان رسانه دستگاه‌های اجرایی در ارتقاء شان و منزلت دستگاه ها موثر هستند و با به روز کردن اطلاعاتِ خود می‌توانند در موفقیت امور موثر باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطر نشان کرد: ۲۷ اردیبهشت فرصتی مناسب برای تجلیل و تکریم از همکاران که در این حوزه فعالیت دارند به همین منظور از زحمات و تلاش های محمد علی وحید (کارشناس هنری، روابط عمومی، آمار) و خدیجه پاک (کارشناس فرهنگی) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اهدای هدیه نقدی و لوح سپاس تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی در دنیای امروز از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین بخش سازمان‌ها که هدفش ایجاد کانال‌های ارتباطی در درون و بیرون مجموعه‌ها است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

همکاران ارجمند

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز «ارتباطات و روابط عمومی» نامیده شده و فرصت مغتنمی است این روز شکوهمند و فرهمند را به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند؛ با صداقت، شجـاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع همگنان در جهــت انجام رسالـــت خطیر و خیره کننده ی خود قرار می دهید؛ تبریک و تهنیت عرض نموده، به پاس خدمات بی دریغتان در عرصه اطلاع رسانی این لوح سپاس به جنابعالی اهداء می‌گردد.

امید است در ظل توجهات ولی‌عصر(عج) و منویات مقام معـظم رهبری (مدظله العالی) همـواره پشتیبــان و پشتوانه ای در جهت پیشبـرد اهـداف عالیه نظام مقـدس جمهوری اسلامـی باشیـد و کماکـان بـا ارتباط مـوثر در سـامـان دادن امـور روابط عمومـی سـازمان، پایدار و نقش آفـرین بـاشید.

یوسف نیک انجام

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فومن

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.