کد خبر : 3141
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 ژوئن 2020 - 14:19

روابط عمومی سپاه صومعه‌سرا:

اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران روزمزد صومعه‌سرا

اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران روزمزد صومعه‌سرا
فیروزی از اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران روزمزد توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا خبر داد.
به گزارش بهجت خبر، «مهدی فیروزی» مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به حمایت سپاه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مقابل ویروس کرونا اظهارکرد: در همین راستا یکصد بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا به کارگران روز مزد این شهرستان اهدا شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۴۰ میلیون ریال و شامل برنج، مرغ، روغن و حبوبات و… بوده است که به کارگران روزمزد که هر روزه منتظر کار در میدان بسیج هستند، تقدیم شد.

وی گفت: این حرکت خداپسندانه با رعایت و حفظ شأنیت کارگران روزمزد و آوردن انها به مقر سپاه ناحیه انجام گرفته است.

فیروزی تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، سپاه ناحیه صومعه‌سرا در قالب رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از هفت هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم تلاش می‌کند مشکلات نیازمندان را رسیدگی کرده و با مشارکت در طرح کمک مومنانه گامی در مسیر حل تنگناها بردارد.

وی با بیان اینکه هدف از این کار، ایجاد خاطره خوب از رزمایش کمک مومنانه در ذهن افراد کم‌درآمد و آسیب‌دیده است، اظهار کرد: از تمامی بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیرین که در اجرای این رزمایش با تمام توان به میدان آمده‌اند تشکر می‌شود.

/انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.