کد خبر : 4325
تاریخ انتشار : شنبه 28 نوامبر 2020 - 22:46

بسیج، پای کار دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب

بسیج، پای کار دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب
ما در مجموعه بسیج اقشار و متخصصین سپاه گیلان با بهره مندی از همه ظرفیت های نخبگان و متخصصین در جهت کارآمدی دستگاه های اجرایی و عمق بخشی به ارزش های دینی و ارزشی، همچنین کمک به مردم، محرومان و مستضعفین ایران اسلامی و پیشرفت و اعتلای جامعه؛ و در این راه تا آخرین نفس به جهاد مقدس خود ادامه دهیم. از همه زحمات اصحاب رسانه وخبرگزاری ها ... و بویژه صداوسیمای مرکز گیلان در تولید و انعکاس برنامه ها و عملکرد اقشار مختلف بسیج تشکر می نماییم.

به گزارش بهجت خبر، امروز بسیج با تکیه بر منویات و تدابیر فرمانده معظم کل قوا آماده است تا به طور مصمم و پایدار در حرکتی بزرگ گام دوم انقلاب را محکم تر از گام اول و در جهت اعتلای انقلاب اسلامی و هر چه فراگیر تر شدن آن و زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی بردارد.

ما بر این باوریم که اسلام ناب محمدی(ص) این قدرت را دارد که بر کفر جهانی حاکمیت داشته باشد و انقلاب شکوهمند ما با تکیه بر تفکر بسیج پرچمدار عظمت و اقتدار اسلام در برابر استکبار و کفر جهانی است و گام دوم انقلاب به طور حتم به وحدت مسلمانان عالم و بسیج جهانی می اندیشد به طوری که انقلاب ما مستقل ترین قدرت منطقه ای و نام آن بر فراز قلل افتخار خود نمایی کند.

امروز مفتخریم «اندیشه بسیج» به عنوان یک ظرفیت بی بدیل و ارزشمند برای نظام اسلامی محسوب شود؛ ظرفیتی که در ساحت های مختلف نظام اسلامی از امنیت و اقتدار ملی تا توسعه و سازندگی، محرومیت زدایی، تبلور و عینیت یافته است.

خدا را شاکریم امسال نیز با توجه به شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا و کاستن از برنامه های تجمعی، خلق برنامه های نو و ابتکاری بارویکرد برنامه های حمایتی و معیشتی و محرومیت زدایی و بویژه در طرح همگانی شهیدحاج قاسم سلیمانی در غربالگری و آموزش و آگاهی بخشی مردم و پیشگیری از شیوع این بیماری و بهره مندی از برنامه های جذاب فرهنگی در بسترفضای مجازی بویژه برای نوجوانان و دانش آموزان، در چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، انجام گرفت.

بدینوسیله از حسن تدبیر فرمانده سپاه قدس گیلان سردارعبداله پور، فرماندهان سپاه نواحی و مسئولین سازمان های اقشاری، آحاد بسیجیان در اقشار مختلف، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سلحشور و جانبازان جان برکف و همچنین مسئولین ادارات و نهادها با حمایت و پشتبانی در برنامه های بسیج تقدیر و قدردانی بعمل می آید.

امروز بسیج به عنوان نهادی در مسیر خدمت گذاری به مردم و خادمی محرومان و مستضعفان آماده است تا گام به گام و لحظه به لحظه در کنار مسئولین و دستگاه اجرایی کشور و در راه توسعه خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی حرکت کند و این را یک افتخار بزرگ برای خود بداند.

ما در مجموعه بسیج اقشارومتخصصین سپاه گیلان با بهره مندی از همه ظرفیت های نخبگان و متخصصین در جهت کارآمدی دستگاه های اجرایی ورعمق بخشی به ارزش های دینی و ارزشی، همچنین کمک به مردم، محرومان و مستضعفین ایران اسلامی و پیشرفت و اعتلای جامعه؛ و در این راه تا آخرین نفس به جهاد مقدس خود ادامه دهیم.

در پایان از همه زحمات اصحاب رسانه و خبرگزاری ها … و بویژه صداوسیمای مرکز گیلان در تولید و انعکاس برنامه ها و عملکرد اقشار مختلف بسیج تشکرمی نمائیم، و همچنین ضمن محکومیت از تلاش جبهه رسانه ای ضد انقلاب و معاندین نظام در تخریب فرماندهان سپاه و بسیج، که قطعا همیشه سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث در کشور دانسته و آحاد مردم از نقش بی بدیل سپاه و بسیج در بحر آن ها و حوادث طبیعی و بخصوص درطی قریب به ۱۰ ماه شیوع بیماری کرونا باو جدان های آگاه قضاوت خواهند کرد و این یاوه گویی ها، ذره ای از اعتماد ملت ایران به سپاه کم نخواهدشد.

دکتر حسن حبیبی

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.