کد خبر : 4572
تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 14:36

شهرداری فومن قربانی بازی سیاسی/ روحانی مالک شد!

شهرداری فومن قربانی بازی سیاسی/ روحانی مالک شد!
تیم فوتبال شهرداری فومن که در سال های اخیر همواره دچار مشکلات عدیده مالی و مالکیتی شده بود مالکیت آن به حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب اصلاحات واگذار شد.
به گزارش بهجت خبر، تیم فوتبال شهرداری فومن که فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با مالکیت سجاد دانش پژوه بدترین نتایج ممکن را کسب کرد و به لیگ دسته سه سقوط کرد.

در فصل جدید مسئولان شهرداری به دنبال سلب مسئولیت، مالکیت این تیم را به حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب اصلاحات و مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات واگذار کردند.

اما زارع فومنی کیست؟ حجت الاسلام محمدرضا زارع فومنی مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات و دبیر کل حزب اصلاحات است. او مسئول ستاد انتخابات هاشمی رفسنجانی بوده است.

همچنین وی کاندیدای انصرافی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶بوده که پس از انصراف به حمایت از حسن روحانی پرداخت.

اما سؤال اینجاسا سابقه مدیریت ورزشی زارع چیست؟ حجت الاسلام زارع فومنی مدیرعامل باشگاه میلاد مهر تهران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است و مشکلات عدیده مالی و مدیریتی تیم میلادمهر، عدم پرداختی به بازیکنان، استعفای آشتیانی سرمربی این تیم و سوء مدیریت زارع در میلادمهر تهران بر کسی پوشیده نیست!

حال باید دید مسئولان شهرداری فومن به چه دلیل تن به این بازی سیاسی داده اند و مالکیت این تیم ریشه دار گیلانی با هواداران پرشور را به یک فعال سیاسی با سابقه نامطلوب در عرصه مدیریت ورزشی واگذار کرده اند؟ و در طرف مقابل زارع با چه هدف و انگیزه ای امتیاز این تیم را خریداری کرده است؟

/انتهای پیام

/سجاد مصلحی

/۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.