کد خبر : 4946
تاریخ انتشار : جمعه 23 جولای 2021 - 12:02

افزایش بیماران کرونایی در گیلان

افزایش بیماران کرونایی در گیلان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هشدار نسبت به احتمال سه رقمی شدن تعداد بستری‌های کرونایی در استان، گفت: رشت و لاهیجان بیشترین تعداد بیمار بستری را دارند، هموطنان از سفر به گیلان به شدت خودداری کنند.
به گزارش بهجت خبر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت: ۷ بیمار بدحال کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان جان باختند.

انوش دهنادی مقدم افزود: با بستری ۷ بیمار بدحال کرونایی در شبانه روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه، تعداد بیماران بدحال بستری در بیمارستان‌های گیلان به ۱۱۲ نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه رشت و لاهیجان بیشترین تعداد بیماران کرونایی را دارند، افزود: اگر مسافرت‌ها به گیلان افزایش یابد تعداد بیماران کرونایی استان به بیش از ۱۰۰۰ نفر می‌رسد.

وی با اشاره به بستری ۱۴۲ نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، اضافه کرد: هم اکنون ۷۱۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شهروندان و مسافران هر روز در استان قربانی این بیماری وحشی می‌شوند، از هموطنان خواست از سفر به گیلان به شدت خودداری کنند.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.