کد خبر : 5483
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 ژوئن 2022 - 16:01

دکتر احمدی سنگری خبر داد؛

طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

به گزارش بهجت خبر؛ دکتر احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار ما از طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی خبر داد. دکتر احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از وزیر آموزش و‌ پرورش پرسیده شد که چرا در انتصابات و

به گزارش بهجت خبر؛ دکتر احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار ما از طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دکتر احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از وزیر آموزش و‌ پرورش پرسیده شد که چرا در انتصابات و به ویژه در استان ها دقت لازم را انجام نمی دهید؟ چرا از مشورت نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف انقلاب و به ویژه در حفظ ارزش های انقلاب در آموزش و پرورش استفاده نمی شود؟ آیا از نگرانی نیروهای دلسوز و انقلابی و توانمند که شاهد بکارگیری نیروهای ضعیفی در وزارت و ادارات کل آموزش و پرورش هستند مطلع هستید؟ اگر اطلاع دارید چرا اقدامی انقلابی (که خود از نیروهای دلسوز و انقلابی هستید) انجام نمی‌دهید؟

این سوال به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر نوری وزیر محترم آموزش و پرورش، در زمان رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی، به دلیل حمایت از نیروهای انقلابی و دلسوز، مجلس از شما حمایت کرد. لیکن در طول مدت زمان مدیریت جنابعالی در وزارت، بسیاری از همان حامیان شما نسبت به انتصابات مدیران در کشور دلسرد شدند. چرا نیروهای توانمند و دلسوز و انقلابی را به بهانه های واهی کنار زدند و از افراد ضعیف بر تصدی مسئولیت استفاده می کنند؟ آیا از وضعیت بسیار اسفناک آموزش و پرورش و نگرانی جدی مردم و نیروهای فرهنگی مطلع هستید؟

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.