کد خبر : 5517
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 ژوئن 2022 - 0:30

خلیل بهروزی فر در جلسه بررسی مشکلات دهستان نصیرمحله شفت؛

محمد شکوهی؛

مطالبات مردم عقب مانده ست

مطالبات مردم عقب مانده ست

به گزارش بهجت خبر؛ اولین جلسه بررسی مشکلات دهستان نصیرمحله با حضور نماینده فومن و شفت، فرماندار، معاونت فرمانداری و ریاست راهداری شهرستان شفت و اعضای شورای اسلامی و دهیار دهستان نصیرمحله در محل دفتر شورای اسلامی نصیرمحله برگزار شد. در این جلسه محمد یوسفی، رئیس شورای اسلامی نصیرمحله شفت ضمن خوش آمد گویی به میهمانان

به گزارش بهجت خبر؛ اولین جلسه بررسی مشکلات دهستان نصیرمحله با حضور نماینده فومن و شفت، فرماندار، معاونت فرمانداری و ریاست راهداری شهرستان شفت و اعضای شورای اسلامی و دهیار دهستان نصیرمحله در محل دفتر شورای اسلامی نصیرمحله برگزار شد.
 
در این جلسه محمد یوسفی، رئیس شورای اسلامی نصیرمحله شفت ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تشکر از زحمات نماینده، معاون فرماندار، ریاست راهداری شه ستان شفت و بخشدار عنوان کرد؛ تغیر نقشه طرح هادی روستایی از مطالبات مردم است و ما از نماینده می‌خواهیم که بازنگری طرح هادی دهستان نصیرمحله را در سال ۱۴۰۱ مصوب کنند.
سپس جواد بهرامی به کم بودن تخصیص اعتبارات اشاره داشت و گفت؛ اعتبار ریالی دهستان در حد مخارج آن نیست.
وی سپس به مشکلات ترافیکی دهستان در ایام مسافرت پرداخت و گفت؛
ازجناب نماینده می‌خواهیم طرح چهار باند کردن جاده ورودی نصیرمحله از سمت احمدسرگوراب را در دستور کار خود قرار دهند. سپس محمدشکوهی عضو دیگر شورای اسلامی با بیان اینکه نصیرمحله ۵۵ نقطه راه روستایی دارد که از نعمت آسفالت بی بهره هستند، از نماینده درخواست کرد، طرح جهادی آسفالت معابر روستایی را در نصیرمحله به مرحله اجرا درآورد تا رفت و آمد مردم تسهیل شود. شکوهی در ادامه به کمبود آب شرب نصیرمحله اشاره داشت و افزود؛ زیرساخت آب شرب در چندین سال قبل با تعداد ۵۰۰ خانوار تأسیس شده و اکنون بالغ بر ۱۱۰۰ خانوار در نصیرمحله از این زیر ساخت قدیمی استفاده می کنند که این حجم از مصرف امروزه جوابگو مردم نیست و مردم بجهت بهره مندی از ضعف آب شرب در رنج هستند. شکوهی اضافه نمود؛ از نماینده و دیگر مسؤلین بزرگوار درخواست داریم با اختصاص یک مخزن ذخیره آب شرب ۱۰۰ یا ۱۵۰ هزار لیتری این معضل را برطرف نمود. وی در ادامه اظهار امیدواری کرد؛ امیدواریم امر مهم اختصاص مخزن آب شرب در دهستان نصیرمحله بزودی تحقق پیدا کند تا مردم دهستان از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.
محمد شکوهی سپس گریزی به سرگردانی ارباب رجوع در ادارات شهرستان زد و از عملکرد ضعیف برخی ادارات شهرستان انتقاد کرد و از نماینده و دیگر مسؤلین خواست تا انجام امورات مردم تسهیل شود و تکریم ارباب رجوع در ادارات به بهترین نحو صورت گیرد.
ناصر رجب پور دیگر عضو شورای اسلامی نصیرمحله با بیان اینکه در دوره گذشته بخشی از خیابان رجب پور تعریض شده است، ادامه‌ داد؛ بنا داریم این خیابان را به روستای خسروآباد فومن متصل نمائیم که در این راه به کمک شما نیاز داریم. وی سپس به نبود پایگاه امداد و نجات هلال احمر در منطقه پرداخت و افزود؛ از نماینده درخواست میکنیم پایگاه امداد و نجات هلال احمر را به نصیرمحله اختصاص دهند.
سپس حسین رضائی دهیار نصیرمحله برخی از مشکلات را برشمرد و عنوان کرد؛ تجهیزات لجستیکی یکی از نیازهای اساسی دهستان است و در کنار درخواست اعضای شورای اسلامی از شما می‌خواهیم که سهمیه یک دستگاه بیل بکهو را برای دهستان اخذ نمایید تا علاوه بر ایجاد درآمد خدمات دهی ما به مردم بیشتر از گذشته باشد.

نماینده فومن و شفت بعد از شنیدن مسائل و مشکلات دهستان نصیرمحله ضمن معرفی فرماندار جدید شهرستان شفت، افزود؛ ما در کنار مجموعه فرمانداری شهرستان که با یک فرد مجرب اداره می شود، در تلاش هستیم تا کارها به نحو احسن به پیش برود. وی وجود نقدی را فرصتی مغتنم برای شهرستان برشمرد و افزود؛ تجربه ایشان در کنار مهندس فیض بخش که فرزند همین شهرستان است، می تواند ما را در امر خدمت گذاری به مردم یاری دهد.
وی با بیان اینکه امروزه مطالبات مردم عقب مانده و مشکلات زیرساخت ها و معیشتی مردم بیشتر از گذشته شده است، افزود؛ یک مدیر باید تلاش کند تا بتواند مشکلات را رفع نماید و امروز مسؤلین وظیفه دارند در این شرایط بحرانی مردم را تنها نگذارند.
بهروزی فر سپس به محرومیت شهرستان شفت اشاره کرد و افزود؛ همه ما در این راه مسؤل هستیم و هر آنکس که تابحال مسئولیتی در شهرستان و استان داشته در پیشگاه خدا، مردم و شهدا باید جوابگو باشد.
وی در پایان با برشمردن خصایص و تلاش های عمار رهبری، ریاست اداره راهداری شهرستان تصریح کرد؛ آقای رهبری مدیری پرتلاش ومتعهد ودلسوز است که عملکرد خوبی در شهرستان دارد.
در ادامه مهندس نقدی فرماندار شهرستان شفت ضمن تشکر از شورای اسلامی دهستان نصیرمحله برای برگزاری جلسه گفت؛ همه ما در تلاش هستیم تا رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.
وی همچنین ادامه داد: برای دهستان بزرگی مثل نصیرمحله ضرورت دارد که بازنگری طرح هادی امسال مصوب شود و انجام بگیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شفت در ادامه گفت؛ به حول و قوه الهی تلاش می‌کنیم تا موارد گفته شده را محقق کنیم.
سپس معاونت فرمانداری شهرستان شفت ضمن تشکر از نماینده و ریاست راهداری شهرستان بابت انجام‌ پروژه روکش آسفالت از تلاش‌های شورای اسلامی و دهیاری برای تکمیل این طرح نیز قدردانی کرد.
مهندس فیض بخش در پاسخ به درخواست جواد بهرامی در مورد افزایش سرانه جمعیتی گفت؛ سرانه جمعیتی هر روستا بر اساس جمعیت آن سنجیده و واریز می شود.
وی سپس به سوال محمد شکوهی دیگر عضو شورای اسلامی نصیرمحله که مشکل آب شرب دهستان را مطرح کرده بود، پرداخت و گفت؛ کیفیت آب شرب خوب است اما برای بهره مندی مردم از فشار آب به یک مخزن ذخیره نیاز است. وی در جواب سوال دیگر شکوهی درمورد آسفالت راههای روستایی نیز اینگونه پاسخ داد؛ امسال حتما در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح و برای آن بودجه در نظر گرفته خواهد شد.
گفتنی ست مسؤلین پس از پایان جلسه ضمن بازدید از ساختمان آتش نشانی به محل پروژه روکش آسفالت رفتند و با بازدید میدانی از خیابان رمضانپور نصیرمحله را به مقصد گنجار ترک نمودند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.