کد خبر : 5828
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 نوامبر 2022 - 20:59

آسیه جمالی گشتی؛

عجیب ترین کوچه در دل شهر شفت!

عجیب ترین کوچه در دل شهر شفت!

به گزارش بهجت خبر؛ سال ها پیش ساخت و ساز شهری در یکی از مناطق شهرستان شفت مانند دیگر مناطق آغاز شد. منطقه ای که به بلال حبشی معروف است و اخیرا مانند شرکت های پرفروش که تبدیل به برند شده اند و دارای اعتبار ملی اند، نامی پر آوازه بر خود گرفته است. با

به گزارش بهجت خبر؛ سال ها پیش ساخت و ساز شهری در یکی از مناطق شهرستان شفت مانند دیگر مناطق آغاز شد. منطقه ای که به بلال حبشی معروف است و اخیرا مانند شرکت های پرفروش که تبدیل به برند شده اند و دارای اعتبار ملی اند، نامی پر آوازه بر خود گرفته است. با این تفاوت که شرکت ها و فروشگاههای معتبر و مشهور، نامی جهانی به آنان اختصاص دارد و بلال حبشی تنها در سطح شهر معروف و مشهور است.

کوچه های بلال حبشی (۱۲۳) بویژه بلال ۳ بالغ بر دو دهه از تاسیس آن گذشته و با بیش از یکصد خانوار و جمعیتی حدودا ۳۰۰ نفر در محروم ترین بخش شهرستان شفت از امکاناتی شامل آسفالت و اگوی فاضلاب (در حال انجام ) بی بهره اند…

نیمه دوم فصل بهار عملیات لوله گذاری در کوچه های بلال اول و دوم آغاز و پس از یک وقفه کوتاه این عملیات در نیمه تابستان ادامه پیدا کرد و به بلال سوم رسید.

کنده کاری ها و لوله گذاری به میزان قابل توجهی پیش رفت و پس از انجام این عملیات ،بدلائل نامشخص ادامه پروژه متوقف شد.

اکنون با توجه به بارندگی های پی در پی و مشکلات پس از عملیات، شاهد بهم ریختگی اساسی در کوچه فوق شدیم تا حدی که ورود خودرو به داخل کوچه امکانپذیر نیست. لازم به توضیح است که از پایان عملیات حدودا یک ماه گذشته و شن ریزی مجدد صورت نگرفته است.

این کوچه صعب العبور است و عابرین با دشواری تردد می کنند. عده ای از ساکنین با بیل گِل ها را زیر و رو کرده و فضای خالی کوچه را پر می کنند. این اتفاق سبب شده تا رانندگان آژانس ها از ورود به کوچه ممانعت کرده و اهالی با مشقت از کوچه خارج شوند جهت تامین ملزومات زندگی زمان زیادی صرف کرده و بهای سنگینی بابت آن پرداخت کنند.

به نظر می رسد این کوچه عجیب ترین کوچه در شهر باشد چرا که هر کس پیاده یا سواره وارد آن شود، زمزمه هایی شامل ناسزا گویی نثار در و دیوار خواهد نمود.
توصیه حقیر دیدن وضعیت کوچه بلال حبشی ۳ است که خالی از لطف نیست.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.