کد خبر : 5950
تاریخ انتشار : جمعه 21 آوریل 2023 - 1:16

بیانیه هیات انصارالحسین(ع) فومن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

بیانیه هیات انصارالحسین(ع) فومن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش بهجت خبر؛ هیات انصارالحسین علیه السلام فومن در بیانیه ای فرارسیدن عید سعید فطر را به شهروندان فومنی تبریک گفت. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم‌الله الرحمن الرحیم «الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت»ماه طهارت و پاکی رمضان ۱۴۴۴نیز به پایان رسید و بار دیگر مردم مؤمن

به گزارش بهجت خبر؛ هیات انصارالحسین علیه السلام فومن در بیانیه ای فرارسیدن عید سعید فطر را به شهروندان فومنی تبریک گفت. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت»ماه طهارت و پاکی رمضان ۱۴۴۴نیز به پایان رسید و بار دیگر مردم مؤمن و انقلابی شهرستان فومن با روزه داری، عبادت و اطاعت به شستشوی روح و بهره برداری از این ماه عزیز و مبارک گذراندند.
در روزها و شب‌های این ماه مبارک، مردم عزیز شهرستان فومن، مساجد و هیئت های مذهبی و محافل قرآنی را با زمزمه‌های عارفانه و حضور معنوی خود رونق بخشیدند و هم با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد ظلم ستیزی و دفاع ازملّت مظلوم فلسطین را به گوش رساندند.
هیئت انقلابی انصارالحسین(علیه السلام) شهرستان فومن حلول ماه شوال المعظم و فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)و همه مسلمانان جهان و به ویژه مردم مؤمن و انقلابی شهرستان فومن که در پرتو نورانیت این ماه بهره ‏گیری برکات بهار قرآن و ماه پرفیض و برکت رمضان بودند؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدواریم با از بین رفتن دردها و رنج‌های امت اسلامی به ویژه در سوریه، یمن، فلسطین و برخی دیگر از کشورهای اسلامی، شاهد وحدت و همدلی بیش از پیش جهان اسلام و توفیقات روزافزون در راه دستیابی به اهداف نورانی آموزه‌های اسلامی و سرافرازی عموم مسلمانان باشیم.
در پایان، ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تمام دست‌اندرکاران برگزاری مراسمات ویژه ماه رمضان و علی‌الخصوص شب‌های قدر، حضور خالصانه و باشکوه عموم مردم این شهرستان را در این برنامه‌ها ارج می‌نهیم.

روابط عمومی مجموعه فرهنگی تربیتی انصارالحسین علیه السلام فومن

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.