کد خبر : 6028
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2023 - 13:00

ترس از گاو و سقوط مرگبار در رودخانه!

ترس از گاو و سقوط مرگبار در رودخانه!

به گزارش بهجت خبر؛ در پی انتشار خبری مبنی بر سقوط یک نوجوان در رودخانه ی گشت رودخان پیگیر چرایی و چگونگی این رخداد شدیم. ولی آینده بین جوان گشت رودخانی که ناجی نوجوان میهمان بود به خبرنگار ما گفت :چندروز قبل در منطقه گرداولس مهمان یکی از بستگان بودم. در حاشیه رودخانه مسافران زیادی

به گزارش بهجت خبر؛ در پی انتشار خبری مبنی بر سقوط یک نوجوان در رودخانه ی گشت رودخان پیگیر چرایی و چگونگی این رخداد شدیم.

ولی آینده بین جوان گشت رودخانی که ناجی نوجوان میهمان بود به خبرنگار ما گفت :چندروز قبل در منطقه گرداولس مهمان یکی از بستگان بودم. در حاشیه رودخانه مسافران زیادی اتراق کرده بودند. در بین آنها زنی کنار فرزندانش نشسته بود، در همان لحظه گاوی به سمت رودخانه رفت تا آب بخورد. این خانواده از ترس گاو از جا برخاستند و هر کدام به سمتی دویدند! فرزند بزرگ از ترس به سمت رود رفت و متاسفانه به داخل رودخانه سقوط کرد. من که از دور شاهد حادثه بودم به سرعت خود را داخل رودخانه انداختم‌.

او گفت: با توجه به بارندگی اخیر و عمق بالای ۳ و نیم متری، آب با موج و شتاب بالایی در حرکت بود و امکان پیدا کردن این نوجوان مقدور نبود. در آن لحظه به عمق رودخانه رسیدم، زیر آب را با دقت گشتم اما او را پیدا نکردم. غافل از آنکه آب این کودک را با خود برده و در نقطه ای دورتر این نوجوان ۱۴ ساله را زیر بوته های ته رود چسبانده بود. با یاری خدا و تمام قوا این بچه را از چنگ سنگ ها و ریشه های زیر آب بیرون کشیدم و تحویل والدینش دادم.

ولی آینده بین در پاسخ به سوال ما که آیا کسی برای کمک به یاری تان شتافت گفت: هیچکس جرات نکرد وارد آب شود همه متحیر بودند چون شتاب و شیب آب بالا بود و کسی در آن شرایط جرات پریدن به داخل آب را نداشت. حکمتی بود که من آنجا باشم تا بتوانم جان انسانی را نجات دهم. این حادثه می توانست منجر به مرگ شود اما خدا آن روز مرابه آن مهمانی فرا خواند تامن وسیله ی نجات جان یک انسان باشم.

آینده بین به اهالی گشت رودخان، مسافران و گردشگران توصیه کرد: که هنگام بارندگی از نشستن در حاشیه و بستر رودخانه خودداری کنند چرا که طغیان رودخانه و وجود سنگ های بزرگ رود می تواند موجب خسارات جبران ناپذیر  جانی شود.

آسیه جمالی گشتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.