کد خبر : 6178
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2024 - 21:34

انقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان ظلم و استبداد

انقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان ظلم و استبداد

فرمانده سپاه فومن در راهپیمایی مردم بخش سردارجنگل گفت: انقلاب اسلامی آغازی بر پایان ظلم و استبداد بود.

به گزارش بهجت خبر؛ فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع مردم ولایتمدار بخش سردار جنگل در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ۴۵ امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشتن یاد و خاطره ۴۱۰شهید شهرستان فومن و ۷۲ شهید بخش سردارجنگل گفت: امروز تمام دنیا شاهد این حماسه پرشور و بی نظیر و رزمایش بزرگ مردمی در سرتاسر ایران اسلامی هستند و همچنین شما مردم باشرف و باغیرت و ولایتمدار فومنی با وجود تلاش بی امان و پرهزینه رسانه ای دشمن، بار دیگر دشمنان انقلاب و ولایت را همانند ۴۵ سال گذشته ناامید کردید.

سرهنگ پاسدار محسن جعفری بیان داشت: انقلاب اسلامی پس از سالها ظلم و استبداد و فساد و بی عدالتی اتفاق افتاد و از سال ۴۲ رسماً ۱۵ سال طول کشید تا انقلاب اسلامی ما در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به پیروزی رسید و انقلاب اسلامی محصول انقلاب علوی و فاطمی و مکتب امام برگرفته از عاشورای حسینی بود و انقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان ظلم و استبداد و در این مکتب انسان ساز، رشد و تعالی جوانان و نقش آفرینان در انقلاب و دفاع مقدس توسط آن پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب امام(ره) شکل گرفت.

وی باتوجه به حادثه تروریستی کرمان افزود: برای انقلاب اسلامی و این امنیت و اقتدار، جان‌های پاک و خون‌های مطهر زیادی داده شد تا استمرار انقلاب که مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ماست، همچنان پس از ۴۵سال محقق شود و دشمنان اسلام و قرآن، ذلیل و نا امید گردند. امروز ماندگاری انقلاب ما الگوی جهان است، ۴۵ سال باتوجه به تمام تهدیدات و فشارها و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه، مقتدرانه انقلاب ما به پیش می رود.

سرهنگ جعفری گفت: رسانه های دشمن دوران سیاه ذلت و خواری و سرخوردگی و استبداد زمان طاغوت را بصورت وارونه برای جوانان و نوجوانان و نسلی که آن دوران را ندیده، زیبا و موفق معرفی میکنند لذا باید با جهاد تبیین، حقیقت تلخ تاریخی دوران طاغوت و استبداد و استثمار و تحت سلطه استعمار و وابستگی محض به بلوک شرق و غرب را برای این نسل بیان کرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی را با وجود ۴۵ سال تحریم و جنگ و فتنه و فشارها معرفی کرد.

فرمانده سپاه فومن بیان داشت: مهمترین عامل بازدارندگی و عقب راندن دشمن، قبل از دستاوردهای بی نظیر دفاعی و نظامی و موشکی سپاه و نیروهای مسلح، روحیه پایداری و ایستادگی و مقاومت و شهادت طلبی و ظلم ستیزی مردم همیشه در صحنه و قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی است و این است که انقلاب را بیمه می کند. انقلاب ما انقلابی قشری و صنفی نبود و همه مردم در این انقلاب نقش آفرین بودند انقلاب ما محصول وحدت کلمه بود. امروز افتراق و تشکیک هدف دشمن است.

فرمانده سپاه فومن تاکید کرد: مسئولین باید نوکر و خادم این انقلاب و مردم عزیز باشند و باید فرصت خدمت را مغتنم بشمارند.

سرهنگ جعفری افزود: دراین ۴۵ سال که بر ما گذشت، روزی دشمنان بدون توهم براندازی و فتنه انگیزی نبودند و از اختلاف افکنی داخلی بین اقوام و قومیت ها و قبایل و ادیان بگیرید تا هدایت و حمایت از جنگ و ترور و فتنه انگیزی در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ و جنگ ترکیبی ۱۴۰۲ و …، اما بحمدالله با تمام این فشارها امروز در بخشهای مختلف ازجمله انرژی هسته‌ای و نانو و پزشکی و کشاورزی و هوافضا و تولید دارو و تولید علم و اختراعات و صنایع دفاعی و نظامی و پهبادها و خیلی موارد دیگر در جمع ۱۰ کشور جهان هستیم‌.

فرمانده سپاه فومن همچنین درخصوص حوادث غزه گفت: حدود ۴ ماه از عملیات موفق و کاملا فلسطینی طوفان الاقصی و همچنین جنایات جنگی به اصطلاح بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا در منطقه علیه مردم مظلوم غزه می گذرد، اما تنها دستاورد این رژیم جعلی و غاصب کودک کش این بود که با بمب‌های ممنوعه به مهدکودک و مدرسه و بیمارستان حمله کند و حدود ۳۰۰۰۰ نفر کودک بیگناه و زنان و مردان بی دفاع را در غزه به شهادت برساند، که نه تنها تاکنون به هیچ‌یک از اهداف خود نرسید بلکه موجب بیداری همه مسلمانان و مردمان آزادی خواه جهان شد و نابودی و پایان حیات نکبت بار خود را تسریع کرد. امروز دنیا شاهد این است که یک ارتش بزرگ و کاملا مجهز و مورد حمایت تمام ابرقدرت های دنیا در مقابل یک گروه به درماندگی و شکست رسیده و هنوز ضرب شصت شیرمردان ایرانی و طعم موشک های نقطه زن سپاه را نچشیده، بنابراین موشان را چه بازی با دم شیر!

فرمانده سپاه ناحیه فومن در پایان مهمترین عرصه کنونی را عرصه انتخابات معرفی کرد و گفت: دشمن دائما تبلیغ می کند که انتخابات بی اثر هست، اگر بی اثر هست چرا این همه تبلیغ می کنید، امامین انقلاب به این مردم عزیز اعتماد و اعتقاد داشته و دارند و این ملت را ملت امام حسین(ع) و این امت را بهترین امت از زمان رسول خدا(ص) تا کنون میدانند، بنابراین امروز باید با آگاهی و شناخت عرصه، مسیر درست را مشخص و بر عکس خواست و انتظار دشمن عمل کنیم و با حضوری پرشور و همراه با بصیرت و همچنین با انتخابی درست و اصلح برای آبادانی کشور و آینده خودمان و جوانانمان در انتخابات و حماسه حضور ۱۱ اسفند شرکت و دشمنان ایران اسلامی را نا امید و ذلیل گردانیم.

/روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

/انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.