کد خبر : 4779
تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 0:02

دبیر خانه کشاورز غرب گیلان؛

باید بکوشیم از جهادگران عرصه تولید حمایت کنیم

باید بکوشیم از جهادگران عرصه تولید حمایت کنیم

به گزارش بهجت خبر، مهندس عباس محب خواه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز خرید تضمینی برگ سبز چای گفت: با توجه به رسیدن موسم خرید تضمینی برگ سبز چای امیدواریم همچون دوسال گذشته شرایط بیش از پیش برای اعتلای صنعت چای مهیا باشد و همه ی فعالان صنعت چای از منافع

به گزارش بهجت خبر، مهندس عباس محب خواه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز خرید تضمینی برگ سبز چای گفت: با توجه به رسیدن موسم خرید تضمینی برگ سبز چای امیدواریم همچون دوسال گذشته شرایط بیش از پیش برای اعتلای صنعت چای مهیا باشد و همه ی فعالان صنعت چای از منافع بالقوه این محصول راهبردی بهره مند شوند.

دبیر خانه کشاورز غرب گیلان در رابطه با نقش کشاورزان در رونق اقتصاد کشور تصریح کرد: همه ما باید بکوشیم تا از جهادگران عرصه تولید حمایت ویژه ای کنیم چرا که این تولیدکنندگان هستند که در شرایط نبرد نابرابر تحریم می توانند راهگشای اقتصاد آشفته کشور باشند.

مدیرعامل کارخانه چایسازی حشمت فومن با اشاره به فعالیت های این مجموعه تولیدی متذکر شد: توفیقات شرکت چایسازی حشمت مرهون مجموعه ای از عوامل از جمله مدیریت، سهامداران، پرسنل و چایکارانی که بیشترین نقش را در توفیقات متوالی دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما خود را موظف می دانیم که از چایکاران عزیزکه حقیقتا ولی نعمت ما هستند تا جایی که توان داریم حمایت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.