کد خبر : 5637
تاریخ انتشار : شنبه 8 اکتبر 2022 - 19:07

دبیر اجرائی خانه کشاورز غرب گیلان در مراسم تجلیل از قهرمانان شطرنج فومن؛

جوانان سرمایه های هر جامعه سالم و پیشرفته هستند

جوانان سرمایه های هر جامعه سالم و پیشرفته هستند

مهندس عباس محب خواه دبیر اجرایی خانه کشاورز غرب گیلان در مراسم تجلیل از قهرمانان شطرنج شهرستان فومن که صبح امروز در شرکت چایسازی حشمت این شهرستان برگزار شد گفت: جوانان حقیقتا سرمایه های هر جامعه سالم و پیشرفته هستند.

به گزارش بهجت خبر؛ مهندس عباس محب خواه دبیر اجرایی خانه کشاورز غرب گیلان در مراسم تجلیل از قهرمانان شطرنج شهرستان فومن که صبح امروز در شرکت چایسازی حشمت این شهرستان برگزار شد گفت: تجلیل از قهرمانان ورزشی وظیفه همه فعالان اقتصادی و همه آنهایی است که دغدغه پیشرفت و توسعه موطن خویش را دارند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به ترغیب جوانان به حضور و افتخار آفرینی در عرصه های ورزشی و هنری را اظهار کرد: ما مکلفیم برای برخورداری از اجتماع سالم زمینه های حضور جوانان، دختران و پسران جامعه را در عرصه های ورزشی و هنری فراهم نمائیم و هر کدام به سهم خویش به جوانان عزیزمان انگیزه بدهیم.

مدیرعامل شرکت چای حشمت فومن با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این مجموعه تصریح کرد: ما در شرکت چایسازی حشمت همواره تلاش کرده ایم به مسئولیت های اجتماعی خویش عمل کنیم و در این راستا در حوزه های اجتماعی و ورزشی همواره در حد توان کمک کرده ایم.

کارآفرین بسیجی شهرستان های فومن و شفت در رابطه با نقش جوانان در پیشرفت کشور متذکر شد: جوانان حقیقتا سرمایه های هر جامعه سالم و پیشرفته هستند و دلسوزان جامعه باید با آغوش باز این سرمایه های ملی را حمایت و مدیریت کنند تا با اعجاز انرژی جوانی خود توسعه و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

مالک شرکت باغشاه در پایان خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالیم که جوانان شهرستان فومن به قله های رفیع ورزشی استان و کشور نائل می شوند و برای شهرستان افتخارآفرینی می کنند و ما همواره خود را ملزم به حمایت از همه عزیزان مستعد در عرصه های مختلف در حد توان می دانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.