کد خبر : 1145
تاریخ انتشار : شنبه 21 دسامبر 2019 - 12:48

یادداشت/مهدی نصیری راد؛

چند خط حرف حساب با کاندیداهای انتخابات مجلس!

چند خط حرف حساب با کاندیداهای انتخابات مجلس!

مجلس یازدهم باید مجلسی شجاع، انقلابی و پاک باشد تا مدافع آرمان های زیبای ملت ایران باشد و اجازه ندهد که مسئولان غیر انقلابی نگذارند مردم حلاوت و شیرینی انقلاب را بچشند.

به گزارش بهجت خبر؛ نظام جمهوری اسلامی با دو بال جمهوریت و اسلامیت در چهل سال اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به عالمیان ثابت کرد در هر آزمون و هر نبردی که دشمنان و مزدوران داخلی بر مردم انقلابی تحمیل کردند و با تاسی به آموزه های دین مبین اسلام و پیروی از فرمایشات امامین انقلاب و توجه به نقش و ظرفیت بی نظیر ملت وارد شد، توانست معجزه ها بیافریند تا جایی که تحسین ناظران منصف بین المللی را بارها برانگیخت.
جمهوری اسلامی ایران که توانست پس از سال ها غرور ملی ایرانیان را بیدار و با پیشرفت های خیره کننده به قدرت برتر منطقه ای تبدیل شود اقتدار کم نظیری را برای ملت به ارمغان آورد اما متاسفانه انقلاب ما بسیار مظلوم است، مظلوم از آن جهت که برخی از مسئولین آرمان های انقلابی خود را فراموش کردند و به سوءاستفاده از مواهب قدرت روی آورده و در این کشاکش خطر نفوذ در رده های بالای نظام و خیانت های مزدوران جیره خوار اجانب، مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد کرد اما قافله سالار انقلاب با راهبری حکیمانه خود و با نگاهی روشن و بصیر و سرشار از امید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در شرایطی که دشمنان قسم خورده برای تمام شدن انقلاب نقشه می کشیدند خطاب به جوانان صادر کرد که لازم است بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
تجربه مشی مدیریتی دولت تدبیر و امید در کشور و همراهی مجالس دهم و یازدهم با این تفکر سیاسی در این سالها علی الرغم هشدارها و نذیرهای دلسوزان و یا دلواپسان، مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی را برای ملت به همراه آورد که لازم است در این شرایط خطیر ضمن توجه به وضعیت جاری کشور و مبانی قدرت آفرین انقلاب اسلامی و همه تجربه های اعجاب برانگیز گذشته، چند خطی با کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن بگوئیم.
امروز شرایط کشور ایفا می کند که مجلس شورای اسلامی به عنوان قلب تپنده نظام جمهوری اسلامی در راس امور باشد چرا که بسیاری از مفسده های ناشی از عملکرد دولت فعلی با همراهی مجلس و حمایت وکیل الدوله هایی بود که به وظایف قانونی و شرعی خود عمل نکرده و منافع شخصی یا گروهی خود را بر ضابطه مداری در اولویت قرار دادند، بنابراین مجلس یازدهم باید مجلسی شجاع، انقلابی و پاک باشد تا مدافع آرمان های زیبای ملت ایران باشد و اجازه ندهد که مسئولان غیر انقلابی نگذارند مردم حلاوت و شیرینی انقلاب را بچشند و باید مراقب بود همچون گذشته برخی در پارلمان پیاده نظام استکبار جهانی بر علیه انقلاب نباشند و البته این امر در هیچ کشوری اتفاق نمی افتد و وظیفه دستگاه های نظارتی را بیش از پیش سنگین می کند تا مفسدان و منافقان را بر پارلمان جمهوری اسلامی راهی نباشد.
اما برادران و خواهرانی که در این موقعیت خطیر قدم در عرصه انتخابات گذارده اند باید با شرایط کشور آشنا و آگاه باشند و واجب است از آخرین وضعیت حوزه انتخابیه خود مطلع و در این اوضاع نامطلوب برای رفع این شدائد، حائز ایده و برنامه عملی باشند که در کوتاه مدت آثار خود را بنمایاند چرا که امروز اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به اعتلا برسد باید به دقت سرفصل های گام دوم انقلاب را مطالعه کنیم و برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی با تفکر انقلابی و روحیه جهادی ورود کنیم.
البته باید تاکید کنم در یک نظام مردم سالار متعالی مردم باید این کاندیداها را مورد سوال و مطالبه قرار بدهند که آیا از آخرین وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حوزه خود خبر دارند؟! آیا با توجه به سیل مهاجرت جوانان جویای کار گیلانی به خارج از استان برای ایجاد اشتغال جوانان که عالی ترین ظرفیت پیشرفت و سازندگی ما هستند در حوزه هایی که استعداد سرمایه گذاری و ایجاد مشاغل زود بازده داریم از جمله کشاورزی و دامپروری و یا توریسم و … برنامه ای دارند یا نه؟! و یا قرار است پس از پیروزی وضعیت جاری حوزه انتخابیه خود را تا کجا ارتقا داده و چگونه تحویل مردم بدهند؟!
هر چند نمایندگان فعلی مجلس دهم نیز برای تنویر افکار عمومی باید پاسخگوی کارنامه خود باشند و برای مردم دقیقا شرح بدهند دلیل تنزل جایگاه سیاسی و انقلابی خانه ملت در این چند سال چه بود؟! و همچنین کاندیداهایی که بدون مطالعه وارد این عرصه شده اند و از وضعیت حوزه انتخابیه خود شناختی ندارند و برنامه عملیاتی پس از پیروزی ندارند و هدفشان فقط خودنمایی است، بهتر است یک بار هم که شده به آرمان های انقلاب اسلامی و دردهای مردم عزیز بیاندیشند و خدا را در نظر بگیرند و انصراف خود را اعلام و از کاندیدای واجد شرایط اعلام حمایت کنند؟!
در هر صورت انقلاب اسلامی با قدرت پیش می رود و دیر زمانی نیست که ققنوس خفته ایرانیان به هدایت امام روح الله بیدار شده است و می رود تا پیچ تاریخی خود را طی کند و پرچم اسلام انقلابی را با شکست همه توطئه های اجانب و کنار رفتن مزدوران و غربگرایانی که کعبه آمال خود را در غرب می پنداشتند و سال هاست فریفته وعده های وسوسه برانگیز آمریکا و اروپا هستند، با توجه عمیق با گام دوم انقلاب به ساحت قدسی امام عصر ارواحنا فداه تقدیم نماید.
مهدی نصیری راد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.