کد خبر : 5964
تاریخ انتشار : جمعه 5 می 2023 - 19:16

یادداشت/ مهدی نصیری راد؛

آیا عقاب پرواز خواهد کرد؟!

آیا عقاب پرواز خواهد کرد؟!
گونه شناسان عقاب ها را سلطان آسمان می دانند، پرندگانی بسیار قدرتمندتر از شاهین، با بال هائی سترگ و چنگال هائی برنده که در افق بالا با قدرت پرواز می کنند.البته باید دید آنها که شاهین ها را به رخ کبوتر ها می کشند، برای عقاب ها چه تدبیری کرده اند؟!

به گزارش بهجت خبر؛ در فضای مجازی مطلبی در رابطه با کاندیداهای انتخابات فومن و شفت خواندیم که کبوتر ها مراقب باشند شاهین پرواز خواهد کرد، عجالتا خواستیم بنویسم البته که کبوترهای زیادی سودای پرواز در سپهر سیاسی فومن دارند، فارغ از سطح بینش و تفکر در افق بالا و صرف نظر از هنر پرواز برخی از این کبوترها میل ورود به سطحی برتر از توانائی های خویش دارند.
اما شاهین پرنده ای زیبا و تیزپرواز است که بسیار دوست داشتنی است ولی باید منتظر ماند و تماشا کرد که جز کبوترها و یا شاهین ها، عقاب ها هم میل پرواز در آن عرصه مورد نظر خواهند داشت یا نه؟!
گونه شناسان عقاب ها را سلطان آسمان می دانند، پرندگانی بسیار قدرتمندتر از شاهین، با بال هائی سترگ و چنگال هائی برنده که در افق بالا با قدرت پرواز می کنند.
البته باید دید آنها که شاهین ها را به رخ کبوتر ها می کشند، برای عقاب ها چه تدبیری کرده اند؟!
آیا می توانند با تدبیر و ترفند مانع از پرواز عقاب ها شوند؟! قبل از هر چیز باید اصلا از عقاب ها پرسید که اصلا تمایل دارند در آسمان فومن که بیشتر سیاست زده است تا سیاسی بپرند و سطح پرواز خویش را از صحنه بلند آسمان به سطح نازل زمین نزدیک کرده و با کبوترها و شاهین ها در جدال انتخاباتی حریف شوند؟!
آنچه که مسجل است اگر عقاب میل به پرواز داشته باشد حتی شاهین و کبوترها با هم نمی توانند در مقابل عقابی که یگانه سلطان آسمان است مقاومت کنند.
اما یقینا با تمام حواشی و سیاست زدگی فومن و شفت عقاب ها هستند که از افقی بالاتر دوردست هائی را که از چشمان کوچک کبوترها و شاهین ها دورمانده، با چشمانی قدرتمند دیده اند و خبر از عرصه های مختلف دارند، عقاب هائی که در مقام رهبری در شرایط سخت توانسته اند مدیریتی کم نظیر از خود ارائه بدهند و کارنامه ای موفق داشته باشند.
در هر صورت با همه تفاسیر باید با صدای بلند و رسا فومنی ها و شفتی ها از خود بپرسند آیا بالاخره عقاب در آسمان سیاسی فومن و شفت تصمیم پرواز خواهد گرفت و یا اینکه جدال با کبوترها و یا شاهین ها را در شانیت سلطان آسمان نمی بیند.

مهدی نصیری راد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.