کد خبر : 6373
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آوریل 2024 - 11:14

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان:

هما اکبری

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان آستانه اشرفیه

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان آستانه اشرفیه

به گزارش بهجت نیوز، مدیر کل ارتباطات و فناوری استان گیلان با اشاره به اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان آستانه اشرفیه اظهارکرد: پروژه فیبر نوری با اعتبار ۱۵ میلیاردتومان در شهرستان آستانه اشرفیه اجرا می شود. سعید زاهدی مدیر کل ارتباطات و فناوری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری

به گزارش بهجت نیوز، مدیر کل ارتباطات و فناوری استان گیلان با اشاره به اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان آستانه اشرفیه اظهارکرد: پروژه فیبر نوری با اعتبار ۱۵ میلیاردتومان در شهرستان آستانه اشرفیه اجرا می شود.

سعید زاهدی مدیر کل ارتباطات و فناوری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری در آستانه اشرفیه اجرا این پروژه ملی را از اولویت ها دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: پروژه فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری انجام خود و جدیت تا پایان سال جاری مورد بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر افزود: از این ۳۵ کیلومتر اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر در حوزه شهری آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر در بخش بندرکیاشهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت .

زاهدی با اذعان به اینکه آستانه اشرفیه اولین شهر استان در اجرای پروژه فیبر نوری است از تعاملات مسئولین شهری ابراز خرسندی کرد.

وی ضمن پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار خاطر نشان کرد:پیمانکار طرح پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت معابرعهده دار است.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان از مزایای اجرای فیبر نوری «سرعت بالاتر و کیفیت بهتر» آن اشاره کرد و گفت: با افت سرعت کابل های مسی اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.