کد خبر : 6379
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 می 2024 - 17:15

فرمانده سپاه فومن:

دشمنان به دنبال سیاه نمایی سپاه هستند/ امنیت کشور ما مدیون شهداست/ جامعه ما مرهون کارگر است

دشمنان به دنبال سیاه نمایی سپاه هستند/ امنیت کشور ما مدیون شهداست/ جامعه ما مرهون  کارگر است

فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع کارگری شرکت نئوپان فومنات ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن گفت: امنیت کشور ما مدیون شهداست.

به گزارش بهجت خبر، فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع کارگری شرکت نئوپان فومنات ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن گفت: امنیت کشور ما مدیون شهداست، اگر این امنیت نبود، این فضا و فرصت در کشور ما نبود.

سرهنگ پاسدار محسن جعفری در این مراسم که به مناسبت روز جهانی کار گر برگزار گردید از تلاش و همت جامعه کارگری تقدیر نمود و گفت: بوسه زدن پیامبر بر دستان پینه بسته کارگر نشان از عظمت این جایگاه است.

وی بیان داشت: همه دنیا روز کارگر دارند؛ تفاوت نگاه مادی‌گرایی غرب به کارگر، ابزار ثروت است ، نگاه اسلام به کرامت انسانی عمل و کار کارگر نگاه می کند، روزی حلال کارگر عمل صالح است و این عمل ارزشمند است.

وی سپس به دیدار اخیر رهبر انقلاب با منتخبین کارگری اشاره ای نبود و گفت: اگر مردم وارد اقتصاد شوند تولید و اشتغال افزایش پیدا می کند، نقش یک کارگر برجسته خواهد شد.

وی گفت: ۱۴ میلیون کارگر در سطح کشور داریم که با خانواده ۴۵ میلیون نفر خواهند شد، بهبود جامعه کارگری حال نیمی از کشور را بهبود خواهد کرد و همه ما وظیفه داریم در این راستا قدم برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تاکید کرد: امنیت شغلی، بیمه، ایمنی نیروی کار با تلاش دولت انجام می گیرد.

وی افزود: جامعه ما مرهون کارگر است، روز کارگر روز دفن دشمن است. دشمن با کار در این جامعه اسلامی مخالف است، تحریم ها، فضای ۲ قطبی، ایجاد مانع بر سر تولید که قسمتی آن را در سریال هفت سر اژدها می بینید، قسمتی از برنامه ریزی دشمن در مخالفت با جامعه کارگری ماست.

محسن جعفری گفت: کارگر اگر کار را برای کشور بداند و آن را امانت بداند و آن را ارزش و با احساس مسئولیت انجام بدهد ، کشور را با سرعت بیشتری رو به جلو و پیشرفت خواهد کرد.

وی فعالیت شرکت نئوپان فومنات و ادامه فعالیت آن به همت همسر و فرزندان مرحوم مشمولی را در سطح ملی و بین المللی قابل تقدیر دانست.

وی ایجاد امنیت پایدار در کشور و نقش آن در سرمایه گذاری وظیفه نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: وجود بسیج اصناف و بسیج سازندگی در امر کمک به تولید هستند. سپاه در سیل و زلزله، بحران در کنار مردم است ولی دشمنان به دنبال سیاه نمایی سپاه هستند.

وی در پایان بیان داشت: مفروش کردن آسمان رژیم صهیونسیتی با موشک های سپاه أمریکا را ساکت کرد مشکلات کشور در داخل حل می شود از غرب کسی مشکلات ما را حل نمی کند.

در پایان این مراسم از چند نفر از کارگران نمونه تقدیر شد.

/روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

/انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.