کد خبر : 6389
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 می 2024 - 17:23

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آستانه اشرفیه خبرداد:

میزبانی شهرستان از کاروان زیر سایه خورشید

میزبانی شهرستان از کاروان زیر سایه خورشید

مسئول کانون خدمت رضوی آستانه اشرفیه از حضور خادمین بارگاه مقدس امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر گفت و اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) شهرستان آستانه اشرفیه میزبان خادمیاران حضرت معصومه(س) و کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

به گزارش بهجت خبر؛ سید میثم جعفری مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آستانه اشرفیه در نشست خبری با رسانه ها از برگزاری برنامه های متنوع دینی-فرهنگی-بصیرتی در دهه کرامت در راستای خدمت رضوی از سوی کانون خدمت رضوی شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود افزود: کانون خدمت رضوی شهرستان دارای ۱۵ کانون محله رضوی شهری-روستایی و ۷ کانون تخصصی رضوی در حوزه زنان، تعلیم و تربیت، سلامت، کتاب و کتابخوانی است که از سوی خادمیاران این کانون برنامه ها با کیفیت هرچه تمام‌تر برگزار می شوند.

جعفری محوری ترین برنامه دهه کرامت را استقبال از کاروان زیر سایه خورشید بیان کرد و گفت: هدف از حضور این کاروان در سراسر کشور احیای سنت زیارت از راه دور است.

وی ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمین فرهیخته ای از آستان قدس می باشد تا پیام جشن های میلاد امام رضا(ع) و همچنین پیام مهربانی و سیره رضوی را به بهترین شکل ممکن به سایر نقاط ابلاغ کنند.

مسئول کانون خدمت رضوی با اشاره به اینکه آغاز دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت (ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)) از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه دراین ایام گفت.

وی درتشریح برنامه های دهه کرامت ضمن غبار روبی مزار شهداء حرم مطهر آقا سیدجلال الدین اشرف از افتتاح دفترآستان قدس رضوی شهرستان، افتتاح کانون تخصصی تعلیم و تربیت و راه اندازی چایخانه رضوی در حرم مطهر آقاسیدجلال الدین اشرف گفت.

جعفری همچنین برگزاری نشست بصیرتی، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن های میلاد در مساجد و محلات مختلف شهرستان، مسابقه کتاب وکتابخوانی، جشن تکلیف دانش آموزی در حرم، همایش دختران رضوی، روایت شهدایی برای دختران و پسران در حرم مطهر با حضور راویان دفاع مقدس، نشست بصیرتی با موضوع وعده صادق، حضور خادمین حضرت معصومه(س) در مراسم دعای ندبه از برنامه های فرهنگی-تربیتی عنوان کرد.

وی در راستای خدمت به مردم نیز اجرای طرح نذر شفا (ویزیت رایگان)، میزخدمت رضوی و مشاوره حقوقی با حضور قضات مطرح شهرستان و استان، اجرای طرح معین الضعفا (دیدار با سالمندان و حضور آنان درحرم مطهر آقا سیدجلال الدین اشرف به منظور زیارت)، پویش نذرنان (۵۰۰۰ نان از سوی ۸ نانوایی شهر) را مطرح کرد.

مسئول کانون خدمت رضوی به جهت ادای احترام به مقام شامخ شهداء، سرکشی به خانواده های شهداء، حضور در بیمارستان ها، دیدار با آتش نشانان با حضور کاروان زیر سایه خورشید، برگزاری برنامه ورزشی با نام ثامن الحج از برنامه های دیگر کانون خدمت رضوی برشمرد.

وی با اذعان به میزان ارادت عشق و محبت مردم به ائمه اطهار(ع) به استقبال کاروان زیر سایه خورشید اشاره کردو گفت: روز پنج شنبه ۲۷ اردیببهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ آیین استقبال از خادمین رضوی در شهرستان آستانه اشرفیه و در همان شب ساعت ۹ در بندرکیاشهر خواهیم داشت.

/هما اکبری

/انتهای پیام

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.