کد خبر : 6172
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژانویه 2024 - 9:37

سید شجاع الدین نعمتی:

بهروزی فر جواب اعتماد مردم را به خوبی نداد/ نیاز به تغییر داریم

بهروزی فر جواب اعتماد مردم را به خوبی نداد/ نیاز به تغییر داریم

به گزارش بهجت خبر؛ سید شجاع الدین نعمتی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فومن و شفت در گفتگو با خبرنگار ما نسبت به عملکرد نماینده فعلی فومن و شفت گفت: آقای بهروزی فر جواب اعتماد مردم را به خوبی نداد و مردم فومن و شفت انتظار بیشتری از نماینده خود

به گزارش بهجت خبر؛ سید شجاع الدین نعمتی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فومن و شفت در گفتگو با خبرنگار ما نسبت به عملکرد نماینده فعلی فومن و شفت گفت: آقای بهروزی فر جواب اعتماد مردم را به خوبی نداد و مردم فومن و شفت انتظار بیشتری از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی داشتند.

در سطور ذیل گفتگوی این دیپلمات ارشد وزارت خارجه جمهوری اسلامی را مطالعه بفرمایید:

۱- دلیل حضور شما در انتخابات چیست؟
شهرستان های فومن و شفت با همه ظرفیت هایی که دارد، متاسفانه به جایگاه واقعی و شایسته خود در حوزه های مختلف نرسیده است. وضعیت امروز زیرساخت های این منطقه اصلأ قابل قبول نیست. با توجه به تجربیات ۲۹ ساله خود در یکی از مهم ترین وزارت خانه های کشور و فرصت بیش از ۱۲ سال حضور در ۷ کشور در ۳ قاره، دیدگاه روشن و واقعی نسبت به توسعه دارم که مایلم آن را با مردم در میان بگذارم.
۲-مشکلات فومن و شفت را در چه میدانید؟
بزرگترین مشکل فومن و شفت،عدم حضور وکیل مقتدر و موکلین مطالبه گر است . نماینده باید با نگاهی درست به وضعیت کشور و حوزه انتخابیه، قدمی برای کم کردن مشکلات بردارد.
۳- ظرفیت منطقه چیست؟
ما در حوزه کشاورزی و گردشگری دارای ویژگی های متمایز هستیم که می توانیم با برنامه ریزی درست و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مخصوصاً استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور، قدمی برای توسعه حوزه انتخابیه برداریم.
۴-حقوق مردم و نماینده نسبت به یکدیگر چیست؟
مردم حقوق بسیار بیشتری نسبت به نماینده دارند از جمله این که نماینده صدای مردم و مدافع مطالبات آن ها باشد.مردم هم باید در طول دوره نمایندگی، فارغ از اختلافات از نماینده حمایت کنند. یکی از مهم ترین راه های حمایت از نماینده، نقد سازنده و آگاهی دادن به نماینده در مواردی که ممکن است از دید او پنهان مانده باشد.
۵- عملکرد آقای بهروزی فر را چگونه توصیف‌ میکنید؟
متأسفانه ایشان با این که با رأی قاطعی راهی مجلس شدند نتوانستند جواب اعتماد مردم را به خوبی بدهند. ایشان دیدگاه مناسب و پویایی لازم برای رسیدگی به حجم عظیم مشکلات منطقه را نداشتند و بنظرم تعدد نامزدهای این دوره از انتخابات گواه این موضوع است.

۶- دنبال تحکیم وضع موجود هستید یا تغییر سیاسی و تحول و پیشرفت؟
قطعا تغییر! منطقه ما نیاز به یک نگاه نو، جامع و قابل اجرا دارد. متأسفانه با توجه به درآمد کشور و وضعیت بودجه، امکانات برای حل مشکلات بسیار محدودتر از گذشته است ولی در این شرایط هم می توان عملکرد بهتری داشت تا حداقل حسرت شهرهای همجوار را نخوریم.
۷- آیا قصد کناره گیری از انتخابات یا ائتلاف با کاندیدا دیگری را دارید؟
قطعاً از این که فرصت دیدار و هم صحبتی با همه اقشار به واسطه انتخابات را به دست آوردم بسیار خرسندم و به این مسیر برای تبادل دیدگاه با هم منطقه ای های عزیز ادامه خواهم داد چرا که باور دارم حضور بنده، باعث بالا رفتن سطح کیفیت انتخابات و گفتمان دیگر نامزدها خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.