کد خبر : 1445
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 ژانویه 2020 - 18:17

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن؛

مجلس دهم بسیار ضعیف بود/نماینده ای که می گوید اصولگرای اصلاح طلب با خطی مشی اعتدال و همراه امام و رهبری هستم نفاق دارد

مجلس دهم بسیار ضعیف بود/نماینده ای که می گوید اصولگرای اصلاح طلب با خطی مشی اعتدال و همراه امام و رهبری هستم نفاق دارد

آیت ا… حاج ولی رضا قربانی حق مدیر حوزه علمیه آیت ا… بهجت(ره) فومن با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره مجلس بسیار ضعیف بود مگر می شود تصمیمی گرفته شود و مجلس اطلاع نداشته باشد، یکی از شاخصه های منفی این مجلس انقلابی نبودن نماینده ها بود.

به گزارش اعجاز قلم، آیت ا… حاج ولی رضا قربانی حق مدیر حوزه علمیه آیت ا… بهجت(ره) فومن با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و شرکت در انتخابات مساله مهمی است و کسانی که پیرو امام خمینی (ره) هستند در این امر مهم حضور بهم می رسانند و افرادی که وظیفه شهروندی دارند آگاه به این مساله هستند و حق عرفی و شرعی را به جا می آورند و بی تفاوت نیستند.
مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن با اشاره به عواقب رای ندادن اظهار کرد: رای ندادن در درجه اول به نفع استکبار جهانی است، رای دادن به کسانی که حتی رای هم نیاورند، باز بهتر از رای ندادن می باشد چرا که حضور حداکثری مدنظر ماست و باید مراقب باشیم باب توجیه را باز نکنیم و مراقب باشیم با داشتن هر گونه خط مشی ای نباید از شرکت در انتخابات دوری کنیم و باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حضور حداکثری توجه لازم را داشته باشیم.
امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن تاکید کرد: برای هر دغدغه ای راهکار وجود دارد و اگر بیاییم به خاطر انگیزه های شخصی و مادی به کسی رای بدهیم که اصلح نباشد، این دودش به چشم همه ملت می رود و خیانت به همه شهدا است.
وی با اشاره به اهمیت انتخاب نماینده اصلح تصریح کرد: افراد ناکارآمد و ضعیف با روی کارآمدن به آرمان های انقلاب خیانت می کنند و باید بدانیم که یک نماینده باید امین باشد، اهل زد و بند و پیرو هوای نفس نباشد.
آیت ا… قربانی حق با اشاره به فرمایشات بنیانگزار انقلاب اسلامی متدکر شد: مرحوم امام تعبیرهایی در مورد مجلس داشتند که به فراموشی سپرده شده است از جمله اینکه می فرمود مجلس عصاره فضایل مملکت است یا اینکه مجلس باید در راس امور باشد.
مدیر حوزه علمیه آیت ا… بهجت(ره) فومن در ادامه افزود: وقتی ما کاندیداهای معلوم الحال را روانه مجلس می کنیم که دغدغه اصلی شان پر کردن جیب خودشان و منافع شخصی خودشان است آن دیگر عصاره فضایل مملکت نمی شود.
وی با اشاره به عملکرد مجلس دهم تاکید کرد: این دوره مجلس بسیار ضعیف بود مگر می شود تصمیمی گرفته شود و مجلس اطلاع نداشته باشد، یکی از شاخصه های منفی این مجلس انقلابی نبودن نماینده ها بود، این افراد روحیه بسیجی ندارند و فقط منافع شخصی خود را مد نظر قرار میدهند.
آیت ا… قربانی حق با اشاره به وجود نفاق در برخی از نمایندگان بیان کرد:نماینده ای که خودش می آید و می گوید من اصولگرای اصلاح طلب با خط مشی اعتدالی همراه خط امام و رهبر هستم این همان مثال شتر گاو پلنگ می باشد و مشخص است که نفاق دارد و باید بدانیم چنین افرادی نماینده خوبی نخواهند شد چرا که نماینده باید خطش شفاف باشد.
مدیر حوزه علمیه آیت ا… بهجت(ره) فومن در پایان خاطر نشان کرد: لازم است بگویم عده ای هستند که اوباش انتخاباتی هستند و در انتخابات ها دنبال کاسبی هستند و ارزش ها را له می کنند و ما باید بدانیم که تحت تاثیر قرار گرفتن از چنین کاندیداهایی که دنبال مطامع شخصی خود هستند، خیانت به آرمان های شهدا و ارزش ها تلقی می گردد.

انتهای پیام

/هانیه نجومی چوبری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.