کد خبر : 1665
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 ژانویه 2020 - 15:02

سردار حزب الله فومن؛

الگوی حاج قاسم ها در جامعه اسلامی ما، الگوئی فاطمی است

الگوی حاج قاسم ها در جامعه اسلامی ما، الگوئی فاطمی است

بهروز جلائی سردار حزب الله فومن و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به خدمات حاج قاسم سلیمانی متذکر شد: سردار سلیمانی خونش و وجودش برای جامعه اسلامی ما بسیار مهم بود و برای کشور وحدت به ارمغان آورد، وحدت حول محور شهدا که ثابت کرد خون شهدا می تواند مشکلات جامعه را حل کند.

به گزارش بهجت خبر؛ بهروز جلائی سردار حزب الله فومن و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به خدمات حاج قاسم سلیمانی متذکر شد: سردار سلیمانی خونش و وجودش برای جامعه اسلامی ما بسیار مهم بود و برای کشور وحدت به ارمغان آورد، وحدت حول محور شهدا که ثابت کرد خون شهدا می تواند مشکلات جامعه را حل کند.

سردار حزب الله فومن تاکید کرد: چرا در یادبود دیشب در مقابل دانشگاه امیر کبیر سفیر انگلستان و چند تن از سلبریتی ها حضور داشتند؟ ببینید دشمنان با ترور سردار سلیمانی می خواستند بازوی رهبری را بزنند اما وحدتی غیر قابل وصف با شهادت حاج قاسم ایجاد شد و اینها امروز با سقوط هواپیما دنبال بر هم زدن وحدت جامعه هستند.

استاد دانشگاه گیلان اظهار کرد: کسانی که دیشب آمده بودند وحدت را در مقابل دانشگاه تهران بر هم بزنند بیشتر شبیه خوشحال ها بودند تا با این فرصت پیش آمده نظام را بزنند و تمثال مبارک شهید سلیمانی را پاره کردند.

وی ادامه داد: وقتی به امروز جامعه نگاه می کنیم جنگ خندق را به یاد می آوریم و لازم است به آیات قرآن مراجعه کنیم چرا که قرآن درس زندگی است.

سردار حزب الله فومن با اشاره به نقش منافقین متذکر شد: منافقین در هر دوره ای حتی در دوره صدر اسلام مدلشان به گونه ای است که خود را به رهبران نزدیک کنند تا بعد از روی کار آمدن جانشینان برای خود مشروعیت کسب کنند و امروز هم در جامعه ما منافقین بر همان مبنا نقش آفرینی دارند.

رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به الگوی شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: الگوی حاج قاسم ها در جامعه اسلامی ما، الگوئی فاطمی است، چرا که عترت و قرآن یادگار پیغمبر عزیز اسلام بود اما بسیار هوشمندانه آمدند امام را زدند چون از طرفی قرآن را نمی توانستند حذف کنند و از طرفی دیگر بدون امام قرآن بدرستی تبیین نمی شد بنابراین آنها با نقشه ای دقیق امام را از زعامت جامعه اسلامی کنار گذاشتند و امامانی که خود الگوی جامعه بودند می گویند الگوی ما مادرمان فاطمه(س) می باشد.

وی ادامه داد: اصل شناخت حاج قاسم سلیمانی ها می باشد نه اینکه بیاییم برای حاج قاسم بگرییم و بر سینه بزنیم و باید بدانیم که شناخت از چه راهی حاصل می شود.

بهروز جلائی افزود: بعد از قائله ۸۸ که فتنه سوریه را در سال ۸۹ پیش آوردند حاج قاسم به میدان آمد و آخرین جمله ای که در یادواره شهدا در همدان گفت آقای ترامپ قمار باز حریف تو من هستم و چه شد؟

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان تاکید کرد: عزیزان من ما در حال پس دادن امتحان هستیم یک حادثه دردناک پیش آمده است و البته یک اشتباه و وقتی ما عقب بکشیم منافقین به میدان می آیند و ما که ادعای حزب اللهی بودن داریم باید وصیت حاج قاسم را گوش کنیم و بدان عمل نمائیم که فرمود رزمنده ها و یادگاران جنگ یکی از شئون عاقبت بخیر نسبت شما با جمهوری اسلامی والله از مهمترین شیون عاقبت بخیری ما با این حکیمی است که امروز پرچم انقلاب را در دست دارد.

وی من دو چیز را همواره در کوله پشتی خود ذخیره کرده ام که یکی اخلاص و دیگری توکل می باشد و اگر می خواهیم به عهدمان با شهدا پایبند باشیم باید همین مسیر را پیش برویم.

وی با اشاره به صحبتی از شهید همت متذکر شد: امروز باید ببینیم دشمن کجا را می زند و ما باید به همان سمت برویم چرا که آنجا خط ماست، درست است که حادثه تلخی پیش آمد اما به این معنا نیست که منفعل شویم و بترسیم و باید بدانیم با اخلاص گام برداریم و بدانیم خداوند متوکلین را حتما در این مسیر یاری خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.