کد خبر : 2023
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 ژانویه 2020 - 13:03

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران فومن: 

توسعه فرهنگ شهدا در جامعه در پرتو برگزاری یادواره شهدا است

توسعه فرهنگ شهدا در جامعه در پرتو برگزاری یادواره شهدا است
محمدی با بیان اینکه فرهنگ شهدا در پرتو برگزاری یادواره شهدا در جامعه بسط و توسعه می‌یابد افزود: یادواره شهدا روحی تازه در کالبد جامعه می‌دمد.
به گزارش بهجت خبر، «بهروز محمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه فرهنگ شهدا در پرتو برگزاری یادواره شهدا در جامعه بسط و توسعه می‌یابد افزود: یادواره شهدا روحی تازه در کالبد جامعه می‌دمد.

وی گفت: این مجالس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که جان تازه‌ای به جامعه داده و عرصه ایثار و شهادت را برای مشتاقان ولایت تبیین و الگویی برای انتخاب چگونه زیستن و چگونه مردن بودند.

محمدی تصریح کرد: در این راستا به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و بزرگداشت شهدای ماکلوان پایین مراسم باشکوهی روز سه‌شنبه(۸بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) ماکلوان پایین، یادواره ۱۰۴ شهید والامقام دهستان‌های گشت و گوراب‌پس و یادبود سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه(۱۰بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) دهستان گشت و مراسم یادبود رحلت ابوالشهدا اسحق ادبی مهذب و ام الشهدا نرجس خاتون محمدی و شهیدان غلامرضا، محمدابراهیم و علی ادبی مهذبجمعه(۱۱بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بالامحله فومن برگزار می‌شوند.

محمدی برگزاری یادواره شهدای روستای للکام شهیدان مرتضی و اسماعیل پیش‌بین و عباس و نادر خداجو را در روز پنج‌شنبه(۱۷بهمن) ساعت ۱۵ عصر در مسجد آل عباء للکام از دیگر مراسمات شهدا دانست.

/انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.