کد خبر : 2297
تاریخ انتشار : شنبه 15 فوریه 2020 - 19:48

مدیر دبیرستان شاهد شهدای ادبی مهذب؛

وظیفه ماست زوایای پیدا و پنهان زندگی حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم و بشناسانیم

وظیفه ماست زوایای پیدا و پنهان زندگی حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم و بشناسانیم

به گزارش بهجت خبر، بشیر حیدری مدیر دبیرستان شاهد شهدای ادبی در مراسم لاله های روشن ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان حیدری (محمد صادق و حسین حیدری) و همچنین گرامیداشت خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دبیرستان سمیه فومن برگزار شد حضور یافت و خاطرانی را از شهدا بیان داشت. وی با

به گزارش بهجت خبر، بشیر حیدری مدیر دبیرستان شاهد شهدای ادبی در مراسم لاله های روشن ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان حیدری (محمد صادق و حسین حیدری) و همچنین گرامیداشت خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دبیرستان سمیه فومن برگزار شد حضور یافت و خاطرانی را از شهدا بیان داشت.


وی با اشاره با یاد شهدا خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و الگو سازی از شخصیت و سیره عملی و اخلاقی شهدا بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهداست و فایده انجام این کار عمدتا به خود ما بر می گردد چرا که در حقیقت این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم نه آن که شهدا نیازمند ما باشند و اجر و مقامی که شهدا نزد پروردگارشان دارند با بزرگداشت یا غفلت ما کم و زیاد نمی شود.
مدیر دبیرستان شاهد ادبی مهذب تصریح کرد: شهید محمد صادق و شهید حسین راه را درست تشخیص دادند و در پیمودن این راه ثابت قدم ماندند و به عهدی که با خدای خود بسته بودند لبیک گفتند و به شهادت رسیدند زیرا آنها شهادت را سعادت میدانستند.
بشیر حیدری در خصوص ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: راز ماندگاری حاج قاسم، تواضع و فروتنی، اخلاص و دین داری و نهایتا فدا کردن جان خود برای بقای اسلام بود و همیشه دغدغه مردم را داشت.

مدیر دبیرستان شاهد ادبی مهذب در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه ماست زوایای پنهان و پیدا زندگی این قهرمان برزگ را در ابعاد اخلافی،عرفانی،عملی و ..رابشناسیم و بشناسانیم تا ان شاءالله بتوانیم حق مطلب را در باره این شهید بزرگوار ادا کرده باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.