کد خبر : 2379
تاریخ انتشار : جمعه 28 فوریه 2020 - 9:30

یادداشت/عبدالحسین احمدیان؛

انتخاباتی پر معنا!

انتخاباتی پر معنا!

به گزارش بهجت خبر؛ انتخابات برگزار شد آنهم با نتایجی پر مفهوم و معنا دار. قبل از آغاز کلام باید به همه تبریک گفت، به مردم عزیز و همیشه در صحنه و به همه ی کاندیداهای محترم که با حضور فعالانه در این عرصه به انتخابات، این تجلی مردم سالاری دینی شکوه بخشیدند. در یک تعبیر

به گزارش بهجت خبر؛ انتخابات برگزار شد آنهم با نتایجی پر مفهوم و معنا دار. قبل از آغاز کلام باید به همه تبریک گفت، به مردم عزیز و همیشه در صحنه و به همه ی کاندیداهای محترم که با حضور فعالانه در این عرصه به انتخابات، این تجلی مردم سالاری دینی شکوه بخشیدند. در یک تعبیر همه را پیروز این انتخابات میتوان دانست. چه آن بزرگواری که منتخب مردم گردید و چه آن کاندیداهایی که با حضور فعالانه ی خود شور و شوق انتخاباتی را رقم زدند، در آهنگِ دموکراسی، نُت های موسیقیِ آن شدند و در نواخته شدن این آهنگِ دلنشین سهیم شدند. که اگر حضور نداشتند این موسیقی چیزی کم داشت. و چه بسا که این آهنگ دلخراش میشد. باید به همه تبریک گفت. حتی به نماینده ی فعلی که با وجود مشکلات پیش آمده در فرایند تایید صلاحیت شان، به نظر شورای نگهبان احترام گذاشتند و بخاطر یک دستمال یک قیصریه را به آتش نکشیدند، بوده اند و هستند افرادی که وقتی رای و نظر مردم و یا نظر نهادی مانند شورای نگهبان باب میل شان نبوده، کل نظام و انتخابات را زیر سوال برده اند، اصل دموکراسی، این غنیمتِ بدست آمده از مجاهدتهای ده ها ساله را تحریم کرده اند، اما نماینده ی فعلی حجت الاسلام والمسلمین افتخاری با اخلاق مومنانه و انقلابی شرافت سیاسی در برابر دیاثت سیاسی را به همگان نشان داد. درود بر این مرد با تقوا و سلام خدا بر روح پدر بزرگوارشان.
و اما چند خطی بپردازیم به آنچه گذشت؛ تفاوت معنادار بین آرای دو نفر اول این انتخابات بسیار محل تامل است. به شخصه جناب آقای عاشوری را مردی بسیار کاربلد و توانمند در کار انتخاباتی میدانم. در همین چند روزه ی گذشته مهره چینی و پاتک زنی ها و حربه های انتخاباتی ایشان در رقابت انتخاباتی بسیار جذاب و ستودنی بود. وقتی آرایش انتخاباتی ایشان را رصد میکردم حقیقتا لذت میبردم، اگر بنا باشد بین دو نفرِ اول، یک نفر را پیروز کار تشکیلاتی بدانیم باید آقای عاشوری را انتخاب کنیم. و اما نکته، نکته ای که امروز بیشتر باید مورد توجه جناب آقای بهروزی فر قرار بگیرد، اینکه هر اندازه که سیاس و کیس و مدیر باشیم اگر اقبال مردم از ما روی بگردانید باید منتظر یک نه ی بزرگ باشیم‌. به اعتقاد من بخش قابل توجهی از آرای آقای بهروزی فر، آری گفتنِ مردم به ایشان نبود، بلکه در واقع نه گفتن به آقای عاشوری بوده که به شکل آری به آقای بهروزی به سبد آرای ایشان سرازیر شد. آنهم با کمک یک انتخابات دو قطبی، حتما اگر آقای افتخاری حضور داشتند آرا چرخش پیدا میکرد. بهرتقدیر بسیاری از افراد در این فضای دو قطبی لازم دانستند به آقای عاشوری نه بگویند به ادله های مختلفی که داشتند. برخی به عملکرد گذشته ی ایشان نقد داشته اند، برخی دنبال دمیدن یک نفس تازه برای کسوت وکالت مردم در خانه ی ملت بوده اند.
اما جناب آقای بهروزی فر امروز تجربه ی همکاران گذشته اش پیش رویشان است. آن چیز که امروز نقطه قوت ایشان است رای قاطع شان است و آن آنچیز که بعنوان آفت همواره برای منتخبینِ مردم تهدید بوده و برای ایشان نیز یک تهدید است پیوستن به کانون های قدرت با ماهیت زر و زور و تزویر است‌. آنهایی که دنبال سهم خواهی و استفاده ی از رانت هستند آنهم به واسطه ی قرابتی که با منتخب ایجاد کرده اند و یا ایجاد میکنند. منتخب محترم جناب آقای بهروزی فر؛ آن پا برهنه ای که امروز کنارتان میدوید اگر فردا پا به رکاب خودروی شاسی بلند شد مردم آن را از چشم شما میبینند. اگر از فردا عده ای در اطرافتان یک شبه کت شلواری و دیپلمات شدند مردم آن را انقلابی نمی بینند بلکه از مصادیق نفاق می پندارند. برادر بزرگوارم جناب آقای بهروزی فر الله الله الله که بعنوان فرزند این خاک دلسوزانه، مضطرب و نگران برای شما، فومن، ایران و راس همه، نگران برای این انقلاب، اینها را خدمتتان عرض میکنم. بر حذر باشید از اطرافیان نابلد، کج سلیقه و ناپاک. و مانوس باشید با مخلصانِ این انقلاب، خصوصا جوانان متعهد و متخصص که اُجرتی بجز دیدن رشد و اعتلای سرزمین شان نمی خواهند. در مدیریت شهر از مدیرانی استفاده کنید که دیندار و خداترس اند و شانی جز نوکریِ مردم برای خود قائل نیستند. کرسی های مدیریت شهر که باید جایگاه نخبگان باشد را به نااهلان که شیفته ی قدرت اند نسپرید. افرادی را به زمام امور بگمراید که گره گشای کار خلق باشند، خلاق و ایده پرداز باشند، جسور و صبور باشند.
به شما پیشنهاد میدهم که مردم را پای کار نگه دارید، اجازه ندهید پس از این انتخاب، به خانه هایشان برگردند و منتظر باشند شما به تنهایی برایشان معجزه کنید، به اذن الله هیچ قدرتی بالاتر از قدرت حضور مردم نیست. در روحیه ی مطالبه گری مردم همواره بدمید و آن را شاخصه ی قدرت و حرکت رو به جلوی خود قرار دهید.
و ان شا الله با دعای خیر شهدا و امام شهدا و امت مومن در این عرصه ی خطیر سربلند باشید و بتوانید قلب مقدس امام زمانتان را خشنود نمایید.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

عبدالحسین احمدیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.