کد خبر : 3102
تاریخ انتشار : شنبه 6 ژوئن 2020 - 20:08

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی؛

دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان نقشه راه دنبال خواهیم کرد

دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان نقشه راه دنبال خواهیم کرد

به گزارش بهجت خبر؛ حاج خلیل بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان فومن  با بیان این که شهید افتخاری منشا خیر و خدمات برای دو شهرستان فومن و شفت بود، زحمات آقایان میرزایی و حجت الاسلام شفیعی نمایندگان اسبق شهرستان را مورد توجه قرار داد

به گزارش بهجت خبر؛ حاج خلیل بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان فومن  با بیان این که شهید افتخاری منشا خیر و خدمات برای دو شهرستان فومن و شفت بود، زحمات آقایان میرزایی و حجت الاسلام شفیعی نمایندگان اسبق شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: دغدغه های مسئولین و دست اندرکاران مد نظر من است.
وی با تشکر از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام افتخاری نماینده سابق شهرستان، بر لزوم پیگیری پروژه های نیمه تمام باقی مانده تاکید کرد و آن را اولویت کاری خود اعلام نمود و از نحوه برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های فومن و شفت تقدیر کرد.
بهروزی فر مجلس یازدهم را مجلس انقلابی نامید و اظهار کرد: با همکاری و تعامل نمایندگان و مسئولین، ضعف اجرای قانون را مرتفع و بخش نظارتی را پر رنگ خواهیم کرد زیرا اعتماد مردم را امانت داریم.
وی خود را متعهد به خدمت به مردم دانست و افزود: در جایگاه خادمی مردم، در جهت ارتقای شهرستان های فومن و شفت با مدیریتی جهادی و با فرهنگ بسیجی حرکت خواهیم کرد و به تاسی از مقام معظم رهبری، دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان نقشه راه دنبال خواهیم کرد.
بهروزی فر با بیان این که به دنبال تعویض مدیران نیستم، گره گشایی از مشکلات مردم و رعایت حرمت مراجعین در ادارات را مورد تأکید قرار داد.

پیش از وی، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری نماینده سابق مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان در حمایت و پشتیبانی از خود در مدت مسئولیت نمایندگی مردم شهرستان، هدف از حضور خود در کمیسیون عمران را تاسی از پدر شهید خود و همچنین پیگیری مطالبات چهل ساله مردم فومن و شفت از جمله پل ورودی فومن و سد لاسک شفت عنوان کرد.
افتخاری با بیان این که در حوزه برق انقلابی در شهرستان فومن رخ داد، افزود: در زمینه افزایش تجهیزات و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی، طرح های هادی و اسناد روستایی، مخابرات، اشتغالزایی، راه های روستایی، روشنایی معابر، پل سازی، آب شرب و سایر حوزه ها اقدامات ارزشمندی انجام شد و میلیاردها تومان اعتبار درنظر گرفته شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.