کد خبر : 3236
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2020 - 20:18

با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان:

۲۵ واحد مسکن محرومین شهرستان فومن به بهره برداری رسید

۲۵ واحد مسکن محرومین شهرستان فومن به بهره برداری رسید
با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان ۲۵ واحد مسکن محرومین بصورت همزمان در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش بهجت خبر، ظهر امروز ۲۵ واحد مسکن محرومین بصورت همزمان در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در آیین افتتاح مسکن محرومین در روستای زیده گفت: ساخت ۸۰ واحد محرومین به ناحیه فومن واگذار شد، ۲۵ واحد را قبلا تحویل دادیم، امروز ۲۵ واحد تحویل مددجویان نمودیم و با همت گروه های جهادی و فرماندهان پایگاه های مقاومت، دهیار و شورای های روستا تا دهه مبارک فجر الباقی را ان شاءالله تحویل می دهیم.
سرهنگ پاسدار حمید جانباز گفت: هزینه های ساخت خانه های محرومین در این بازه زمانی بالا رفته، گروه های جهادی ما با سختی پیگیر ساخت این منازل هستند.
وی از بخشداران، مجمع خیرین بسیج، جناب آقای پیرقدیمی، آقای شفاهی فرمانده حوزه مقاومت سردار جنگل ماکلوان که با دشواری مسیر، این مسکن ها را می سازند، تقدیر نمود.
جانباز در ادامه افزود: غیر این ۸۰ تا واحد، ۲۰ واحد را گروه های جهادی بصورت خودجوش ساختند وی در ادامه از مجموعه هوانیروز و نیروزمینی ارتش به جهت کمک در ساخت مسکن قدردانی نمود.
وی بیان داشت: باید خدا را شکر بکنیم خدمت به محرومین را روزی ما قرار داده است .
امام جمعه شهرستان فومن گفت: از کار خیر باید تقدیر بشود در کنار نام امام و شهدای ما که برکت آنها این کارهای خیر صورت می گیرد.
حجه الاسلام نقدی ادامه داد: سخنرانی تقطیع شده ای از امام خمینی(ره) پخش می شود که آرمان های انقلاب را نادرست معرفی می کند وی ادامه داد: ریشه و اهداف اصلی انقلاب اسلامی فراتر از آب و گاز مجانی است، بلکه انسان سازی است ان شاءالله روزی فرا برسد که لحاظ فرهنگی قابلیت پذیرش امام زمان را داشته باشیم و این مشکلات فرهنگی و اقتصادی مرتفع شود.
محسنی فرماندار فومن‌ گفت: ما روحیه دفاع مقدس را با اجرای مواسات در مجموعه شهرستان دیدیم ما باید در ادامه همین روحیه کمک و همدلی ؛ مسئولین دهیار و شوراها به محرومین شهرستان داشته باشیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان یادی شهیدان نظری، مرآت و شهدای فومن کرد و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
سردار عبدالله پور گفت: انقلاب اسلامی دنبال تربیت انسان است بخصوص انسان های بزرگ ، امروز ما می توانیم ادعا کنیم انسانهای والامقام ما در لشکر امام زمان(عج) سربازی کنند مثل مواسات که گذشت.
وی نمونه دیگر را همین که که پاسداری بازنشسته بدون حقوق به مجموعه برمی گردد و خدمت می کند بدون مزد و حقوق، معرفی کرد.
عبدالله پور ادامه داد: ما هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود نباید از ناملایمات خسته شویم ان شاء الله در پس این سختی گشایش هست.
وی افزود: این کار با مردم و گروه های جهادی و خیرین باشد انجام می گیرد ، این کار بزرگ از عهده این گروه ها برمی آید، هر سازمان یا نهاد دیگری بود، ماموریت های دیگر خود را تعطیل فقط به همین می رسید.
سردار عبدالله پور گفت: آب بندان ها آب روستایی را دنبال کنیم، آب کشاورزی و مشکلات عمومی مردم را پیگیری و حل کنیم در حوزه آبخیزداری می توانیم کمک مردم باشیم.
وی در پایان گفت: ما همیشه از بسیجی ها یه پله عقبیم خلوص نیت آنها را پیش قدم‌نموده است.
شایان ذکر است هزینه ساخت هر مسکن محرومین بیش از ۷۰ میلیون تومان می باشد.

/انتهای پیام

/روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.