کد خبر : 3279
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2020 - 14:35

فرمانده سپاه فومن در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه:

هر روز دفاع مقدس ما ایام الله بود/ شهدا ذخائر تاریخی این ملت هستند/ در جنگ اقتصادی و فرهنگی با تکیه بر جوانان پیروز می گردیم

هر روز دفاع مقدس ما ایام الله بود/ شهدا ذخائر تاریخی این ملت هستند/ در جنگ اقتصادی و فرهنگی با تکیه بر جوانان پیروز می گردیم
فرمانده سپاه فومن در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: هر روز دفاع مقدس ما ایام الله بود.
  • به گزارش بهجت خبر، فرمانده سپاه ناحیه فومن در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه با توجه به آیه ۵ سوره مبارکه ابراهیم که تاکید بر گرامی داشتنن ایام الله ها بود، گفت : هر روز دفاع مقدس ما ایام الله بود، وی دفاع مقدس را نقطه عطفی دانست که سرنوشت ملت ها را در مقابل استکبار به گونه دیگر رغم زد.
    وی بیان داشت: در این ۱۰۰ سال اخیر استکبار هر اراده ای در منطقه داشت بوقوع می پیوست، در ۲ جنگ جهانی کشور ما با اراده استکبار به اشغال در آمد.
    سرهنگ پاسدار حمید جانباز گفت: عراق در ۳۱ شهریور ۵۹ با ۱۲ لشکر به طول بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر به ایران اسلامی حمله کرد، استراتژی دفاعی ابتدای جنگ خریدن زمان و استفاده از معاهدات بین المللی جهت بیرون انداختن دشمن از کشور بود ، این استراتژی بنی صدر بود.
    حمید جانباز بیان داشت: از زمان فرماندهی امام(ره) در دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی ها کشف شد، اگر ما خود را بشناسیم پیروز میدانیم، با فرهنگ دفاع مقدس بود در مقابل تمام زرق و برق استکبار ایستادیم و پیروز شدیم.
    فرمانده سپاه ناحیه فومن ببان داشت: امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس رزمندگان انقلابی ما به سیاسیون می گویند که قلدری استکبار را به ما بسپارید، دلخوشی به معاهدات بین المللی رژیم بعث را پر رو می کرد بدون پایبندی به آن حمله می کرد بخصوص بعد قطعنامه ۵۹۸، امروز خروج آمریکا از برجام عدم پایبندی آنها را می رساند و نیازمند فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی.
    فرمانده سپاه ناحیه فومن تاکید کرد شهدا ذخائر تاریخی این ملت هستند، شهدا به ما شجاعت می دهند تا گام های استوار برداریم و این جبهه حق و عدل است که به نصرت می رسد، تکیه به توان داخلی ما را پیروز میدان می گرداند، وی افزود: در جنگ اقتصادی و فرهنگی با تکیه بر جوانان پیروز می گردیم.

وی در ادامه با تقدیر از گروه های جهادی، توزیع بیش از ۱۷۰۰۰ بسته معیشتی، ضد عفونی معابر و مدیریت طلاب در امور دفن کرونایی ها، مدیریت درمان در ۸ ماه بیماری کرونا تقدیر کرد.

/انتهای پیام
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.