کد خبر : 3631
تاریخ انتشار : جمعه 16 اکتبر 2020 - 19:00

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان:

دستگاه‌های اجرایی گیلان از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنند

دستگاه‌های اجرایی گیلان از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنند
مهدی پارسا در نشست با بسیج رسانه صومعه سرا گفت: دستگاه‌های اجرایی گیلان از ظرفیت خبرنگاران در ادارات استفاده کنند.
به گزارش بهجت خبر، مهدی پارسا در نشست با بسیج رسانه صومعه‌سرا اظهار کرد: ایام کرونا و رزمایش مواسات دو اتفاق مهم در استان بود که اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی هر دو یک کار جهادی انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان دارای بیش از ۴۰۰ رسانه مجازی و مکتوب و … است افزود: با توجه به اینکه استان گیلان دارای سابقه رسانه‌ای و جزء پنج استان نخست کشور است، متاسفانه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از رسانه‌های مکتوب تعطیل شدند و پایگاه‌های خبری با یکی دو نفر کار خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود حداقل در رفع این مشکل خبرنگاران گام‌های مثمر ثمری برداشته شود گفت: انتظاری که از مجمع نمایندگان استان داریم جامعه هدف در استان حداکثر یک هزار نفر است از این تعداد ۵۰۰ نفر خبرنگار هستند و با توجه به وضعیت استان انتظار می‌رود به نحوی از خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

پارسا تصریح کرد: ادارات استان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت بالای خبرنگاران، ضعف خود را در زمینه اطلاع رسانی رفع کنند.

وی بیمه خبرنگاران را مهم عنوان و بیان کرد: امروز بعد از گذشت دو دهه همچنان مشکل بیمه خبرنگاران را داریم در صورتی که اگر جامعه رسانه نباشد بسیاری از تحولات اتفاق نمی‌افتد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیوست رسانه‌ای بسیاری از مشکلات را می‌تواند کاهش دهد خاطرنشان کرد: امید است این جلسه شروعی برای گام‌های خیلی بهتر برای حل مشکلات باشد.

/انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.