کد خبر : 4127
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 نوامبر 2020 - 15:15

بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان مراقب افراد سودجو باشند

بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان مراقب افراد سودجو باشند
اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان امروز در پیامکی به شهروندان اعلام کرد که سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تماسی با مخاطبان خود در راستای دریافت وجه نقد و صدور کارت هوشمند نداشته است و مردم مراقب افراد سودجو باشند.
به گزارش بهجت خبر، امیررضا زندی فر، رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان بیان کرد: متاسفانه اخیرا تماس هایی از سوی افراد ناشناس با برخی از شهروندان با اولویت بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بابت واریز مبلغی برای صدور کارت هوشمند تامین اجتماعی گرفته شده است.

زندی فر افزود : سودجویان طی این تماس ها به افراد اعلام می کنند که اگر وجه نقد واریز نشود بیمه شدگان از مزایای دفترچه درمانی تامین اجتماعی محروم خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی هیچگونه تماسی با مخاطبان خود در راستای دریافت وجه نقد و صدور کارت هوشمند نداشته است ، خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی هر برنامه ای را صرفا از طریق رسانه های جمعی و سایت های سازمانی به جامعه هدف خود اطلاع رسانی می کند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۲۰ هزار بیمه شده اصلی و ۱۳۸ هزار مستمری بگیر با افراد تحت تکفل شان در مجموع با جمعیت یک میلیون و ۲۴۵ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.