کد خبر : 4559
تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 14:20

ابتکار جالب مجموعه انقلابی فومن در ایام فاطمیه دوم؛

برپایی نمایشگاه بصری منزل حضرت زهرا(س) برای اولین بار در فومن

برپایی نمایشگاه بصری منزل حضرت زهرا(س) برای اولین بار در فومن
همزمان با ایام فاطمیه دوم نمایشگاه بصری منزل حضرت زهرا(س) تحت عنوان «شمیم یاس» برای اولین بار در غرب گیلان برپا شد.

به گزارش بهجت خبر، مجموعه فرهنگی تربیتی انصارالحسین(ع) فومن در ایام فاطمیه دوم در کنار برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی مبادرت به برگزاری نمایشگاه بصری “شمیم یاس” جلوه ای از منزل حضرت زهرا (سلام الله علیها) کرده است.

حجت الاسلام علی نظامی با اشاره به برنامه این مجموعه در زمینه برپائی این نمایشگاه گفت: با همت جوانان مجموعه تصمیم گرفتیم یک کار فرهنگی جدید همزمان با ایام فاطمیه برای انتقال مفاهیم فاطمی انجام دهیم که این نمایشگاه را دایر کردیم.

مسئول واحد هنر مجموعه فرهنگی تربیتی انصارالحسین(ع) فومن در رابطه با ساعات بازدید نمایشگاه “شمیم یاس” افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه‌مندان به آدرس خیابان شهدا کوچه شهدا منزل مرحوم سعید بشکول است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه برنامه ریزی شده تا زوایای مختلف زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) کار شود و این شامل زندگی روزمره، هجوم به خانه ایشان، دوران بستری و نهایتا تشیع حضرت می شود.

حجت الاسلام نظامی خاطر نشان کرد: سعی کردیم با چاپ تمثال مبارک شهدای شهرستان و چهره های شاخص انقلابی فضای این نمایشگاه را با آموزه های انقلاب اسلامی آراسته کنیم.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.