کد خبر : 4738
تاریخ انتشار : جمعه 23 آوریل 2021 - 1:48

دبیر اجرائی خانه کشاورز غرب گیلان:

دولت آینده باید دولت تولید باشد

دولت آینده باید دولت تولید باشد
دبیر اجرائی خانه کشاورز غرب گیلان در گفتگو با  بهجت نیوز مطرح کرد: با توجه به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت آینده باید دولت تولید مدار باشد و به دنبال رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید کنندگان باشد.

به گزارش بهجت خبر؛ مهندس عباس محب خواه دبیر اجرائی خانه کشاورز غرب گیلان در گفتگو با  بهجت نیوز مطرح کرد: با توجه به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت آینده باید دولت تولید مدار باشد و به دنبال رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید کنندگان باشد.

محب خواه ادامه داد: اگر تولید کنندگان آسایش فکری به میزان کافی داشته باشند و ریسک و مخاطرات سرمایه گذاری توسط دولت لحاظ گردد با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در کشور داریم نوید اجا گشایش اقتصادی را می توان به همه داد و رونق و رفاه و آرامش را به ملت عزیز ایران اهدا کرد.

این کارآفرین برتر در زمینه کارآفرینی نیز تصریح کرد: اگر نگاه ما به استفاده از ظرفیت های داخلی باشد دولت و سایر نهاد ها امکانت خام بسیار زیادی دارند که اگر در اختیار جوانان کارآزموده و کارآفرین قرار بدهند شما می توانید اعجاز حضور جوانان در امور اجرائی کشور را مشاهده کنید.

مدیرعامل کارخانه چایسازی حشمت گشت فومن در رابطه با صنعت چای گفت: ما در صنعت چای با تلاش همه کارگزاران این صنعت توانسته ایم وضعیتی به مراتب بهتر از سال های گذشته رقم بزنیم و اگر نگاه همه مسئولین حو.زه کشاورزی کشور همین باشد که کشاورزان ولی نعمت ما هستند با برنامه ریزی درست و استفاده از ایده ها و نوآوری شاهد تغییرات عدیده مثبتی خواهیم بود.

وی که امسال مدیریت کارخانه چایسازی مصلی فومن را نیز بر عهده دارد تاکید کرد: ما در زمینه کسب بازار استانی در سال های گذشته توفیقات خوبی را اخذ کرده ایم و با توجه به اینکه امسال یک کارخانه چایسازی دیگر به گروه ما اضافه شد قطعا نگاه متمرکز به بازار کشور داریم تا در سالی که رهبری معظم انقلاب برای تولید و تولید کنندگان نام گذاری کرده اند بتوانیم جهاد اقتصادی را معنا کنیم و حتی نیم نگاهی برای حضور در بازار کشاورهای اطراف از جمله آسیای میانه، عراق و سوریه و … داریم.

دبیر خانه کشاورز غرب گیلان خاطر نشان کرد: این خانه متعلق به همه کشاورزان گیلانی است و خود را ملزم به خدمت گزاری به جهت رفع مشکلات کشاورزان با همت و تدبیر مسئولین امر می داند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.