کد خبر : 5705
تاریخ انتشار : جمعه 14 اکتبر 2022 - 12:52

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم معارفه سرپرست شهرستان صومعه‌سرا؛

تقویت همگرایی بین اهالی فرهنگ و نهادهای فرهنگی/ جهت‌گیری همه فعالیت‌ها ، در راستای خدمت به مردم باشد

تقویت همگرایی بین اهالی فرهنگ و نهادهای فرهنگی/ جهت‌گیری همه فعالیت‌ها ، در راستای خدمت به مردم باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به نقش اثرگذار فعالیت‌های فرهنگی در سپهر عمومی جامعه، بر لزوم نشاط ‌افزایی و تقویت همگرایی بین اهالی فرهنگ و نهادهای فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش بهجت خبر به نقل از ۸ دی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان چهارشنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ در مراسم معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد، عدالت محوری در فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در راس گفتمان فرهنگی دولت انقلابی و جهادی سیزدهم ذکر و اظهار کرد: باید بدون لکنت زبان، از گفتمان انقلاب و دولت که در مدار تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود: به طور جد بر این باور هستیم که باید از ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها برای تعالی فرهنگی استان بهره بگیریم. در بخش توزیع بودجه امکانات و الزامات فرهنگی و هنری نیز رویکرد عدالت محوری را دنبال کرده و شهرستان‌ها نیز متناسب با نیازهایشان ، از این مولفه‌ها برخوردار می‌شوند .

رضا ثقتی استفاده از تمامی ظرفیت‌های پرشمار شهرستان صومعه‌سرا در سایه جلب حمایت و همراهی کارگزاران نظام اسلامی را از انتظارات خود از رئیس جدید این شهرستان عنوان و بیان کرد: به ثمر نشستن رویدادهای بزرگ و مانا در حوزه فرهنگ و هنر، نیازمند تقویت همگرایی بین نهادها و سازمان‌های مرتبط است و در صورت تحقق این مهم؛ شاهد شکل‌گیری اقدامات فاخر و ماندگار در این حوزه خواهیم بود. جلوه بروز و ظهور همه فعالیت‌ها ، باید متوجه منافع مردم و در خدمت به آنان باشد و انتظار دارم شورای فرهنگ عمومی شهرستان که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیری آن را بر عهده دارد ؛ به‌ طور موثری نقش‌آفرینی کند .

این مسئول برگزاری کنگره بین‌المللی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی را یادآور شد و با اشاره به اینکه صومعه‌سرا در نهضت جنگل و میرزا کوچک نقش داشته ، بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهایی مرتبط با این قیام تاریخ‌ساز با حضور شخصیت‌های ملی در این شهرستان تأکید کرد.

در پایان این نشست با قدردانی از تلاش‌های نورالله صفرپور ، یوسف نیک‌انجام به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا معرفی شد.

نیک‌انجام دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ، پیش از این ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های فومن، قزوین و آوج را بر عهده داشته است. وی دو مرتبه به عنوان کارمند نمونه کشوری و سه مرتبه به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.