کد خبر : 6214
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2024 - 9:59

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان:

مردم از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند

مردم از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با یادآوری صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان گیلان گفت: مردم از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

به گزارش بهجت خبر؛ محمدرضا حق‌بین اظهار کرد: بعد از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان گیلان جلسه پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در این استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ریاست این جلسه را معاون عمرانی استاندار بر عهده داشت و همه اعضای ستاد بحران حضور داشتند ادامه داد: هم‌اکنون کلیه فرمانداران، بخشداران، دهیاران، تیم‌های امدادی و جمعیت هلال‌احمر با تجهیزات و امکانات لازم در آماده‌باش کامل هستند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان بارش برف در محورهای کوهستانی در حال باریدن و تردد در جریان است، تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از غروب امروز یکشنبه بارش برف علاوه بر ارتفاعات و دامنه‌ها در برخی مناطق جلگه‌ای تشدید می‌شود.

حق‌بین با بیان اینکه همشهریان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند افزود: برای تردد ضروری در این محورها حتماً زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی به همراه داشته باشند.وی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از وقوع حوادث و صدمات ناگواری انسانی، شهروندان و مسافران طی این مدت از کوهنوردی در مناطق کوهستانی و برپاکردن چادر و اتراق در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

/انتهای پیام

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.