کد خبر : 6217
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2024 - 10:19

مدیرکل راهداری گیلان:

محورهای شریانی و اصلی گیلان باز است

محورهای شریانی و اصلی گیلان باز است
مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه در مناطق جنوبی شهرستان رشت ۶۰ سانتیمتر برف بر روی زمین نشسته است، گفت: با تلاش راهداران کلیه راه‌های اصلی استان باز است.

به گزارش بهجت خبر؛ غلامعلی نیک فهم صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای موصلاتی گیلان با بیان اینکه زمستان چهره زمستانی خود را نشان داد، اظهار کرد: روز گذشته ما در گیلان سردترین روز سال را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه بارش برف که از دیروز آغاز شد، افزود: همکاران ما در اداره راه در سطح استان گیلان از همان ابتدای بارش برف برای برف‌روبی وارد عمل شدند.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه بارش برف این بار با دفعه‌های قبلی متفاوت بود، تصریح کرد: ما در شهرهای مثل فومن، شفت، رشت، آستانه‌اشرفیه، سیاهکل، لنگرود، املش و رودسر در منطقه جلگه‌شان هم برف داشتیم.

نیک فهم با بیان اینکه در محدوده جنوبی شهرستان رشت شامل بخش‌های سنگر، کوچصفهان، بخش مرکزی و قسمت لاکان ۶۰ سانتیمتر برف داشتیم، ادامه داد: برف‌روبی راه‌های مواصلاتی این مناطق انجام شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شریانی و اصلی استان گیلان بازگشایی شده است، تأکید کرد: همکاران ما در اداره راه مشغول بازگشایی محورهای فرعی استان هستند.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه البته بارش برف همچنان در برخی از نقاط این استان به‌شدت ادامه دارد، تأکید کرد: این امر باعث شده که بازگشایی موقتی باشد و این احتمال است که سطح معابر و خیابان‌ها مجدد مملو از برف شوند.

نیک فهم با بیان اینکه درهرصورت ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم، افزود: در غالب ۵۳ اکیپ ثابت و سیار در سطح استان تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از دستوراتی که در اختیار ما است و با همکاری و همیاری کلیه ارگان‌های امدادی و خدماتی مردم از این نعمت الهی بهره و لذت ببرند.

/انتهای پیام

/۸دی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.