کد خبر : 6249
تاریخ انتشار : جمعه 8 مارس 2024 - 12:44

امام جمعه شهرستان لاهیجان مطرح کرد:

بازگشایی نمایشگاه لباس ایرانی_اسلامی در لاهیجان

بازگشایی نمایشگاه لباس ایرانی_اسلامی در لاهیجان
بزرگترین نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی به مدت سه روز با حضور بیش از یکصد تولید کننده در لاهیجان دایر می شود.

به گزارش بهجت خبر؛ بزرگترین نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی به مدت سه روز با حضور بیش از یکصد تولید کننده در لاهیجان دایر می شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان با اشاره به بزرگترین نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی که از هفته آینده در لاهیجان برپا خواهد شد گفت: برپایی این نمایشگاه با توجه به اینکه تولید لباس های داخلی با مدلینگ ایرانی _اسلامی در استان ما کم است، طی نشست های مختلف برپایی این نمایشگاه مطرح شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت ها و قرارگرفتن در آستانه سال نو گفت: کارگروهی در شورای فرهنگ عمومی لاهیجان با این موضوع با حضور دوستان اداره فرهنگ و ارشاد تشکیل داده شد.

حجت‌الاسلام سلیمانی افزود: در ابتدای رایزنی ها مطرح شد که می بایست این نمایشگاه به صورت استانی برپا شود اما قبول نکردیم و علی رغم همه سختی ها دوستان مجاب شدند بیش از یکصد تولید کننده در قالب یک نمایشگاه سه روز در تالار میزبان (میدان ابریشم لاهیجان) میزبانشان باشیم.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان در این نمایشگاه محصولات و فعالیت های خود را به مردم عزیز عرضه می کنند و با توجه به وضعیت معیشتی مردم اعلام شد که با تخفیفات ویژه در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام سلیمانی با اذعان به ایجاداشتغال ویژه بانوان خانه دار دراین طرح گفت: آنچه حائز اهمیت است اینکه مسئولین نمایشگاه و موسسه پیگیر این هستند تا خیلی از افرادی که کار تولیدی دارند مخصوصا کسانی که در منزل خیاطی می کنند یا کارگاه دارند و یا چند نفری تحت آموزش آنها هستند را می توانیم به موسسه و همراهان این نمایشگاه ارتباط دهیم تا این نمایشگاه هر کجا برپا شد، این افراد با هم با آنها همراه شوند.

وی ادامه داد: خوبی دیگر این نمایشگاه این است که اینها می آیند و می روند اما کارشان ادامه دار است، زیرا حاضرند الگوها و ایده هایشان را ادامه دار در خدمت دیگران بگذارند، حتی حاضرند آموزش دهند تا این محصولات در استان ما بهتر و بیشتر تولید شود.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر مردم استقبال خوبی داشته باشند این نمایشگاه به صورت استانی در شرق و غرب نیز برگزار خواهد شد و بانوان ایرانی و دختران عزیر گیلانی کمبود استان را با اینگونه نمایشگاه ها بتوانند تا حدودی جبران کنند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: آنچه که هدف ما است این کار، این روش و اینگونه آموزش ها برای تولید لباس ایرانی _ اسلامی در استان به نحو مستقل شکل بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.